1. Jesteś w lesie, idziesz z przyjaciółką za rękę. W jednej chwili twoja przyjaciółką gwałtownie puszcza twoją, momentalnie się obracasz, kiedy słyszysz jej cichy głos ''co jest''. Chłopak o zmasakrowanej twarzy, bez emocji podrzyna twojej przyjaciółce gardło i ją puszcza.
Nieznajomy: Ciebie nie zabiję, nie mów nikomu, spodziewaj się mnie w nocy.
2. Po kilku miesiącach, ty i Jeff zostaliście parą. Jednak dalej nikt nie wie, więc większość rozmów prowadzicie przez Skype. Masz okres, o czym oczywiście dajesz znać tym, że jak już przychodzi to nie masz ochoty na igraszki. Jeff za wszelką cenę chce cię rozśmieszyć.
3. Faktycznie, widzicie się w nocy.
Jeff: A więc, zakochałem się, to do mnie niepodobne. Ale chciałem ci o tym powiedzieć... - stwierdził po czym popatrzył w twoją stronę.
4. W wigilię postanowił cię zabrać na święta do rezydencji. Siedzisz z Helenem w kuchni, pouczając go jak ma gotować, aż wchodzi Jeff, który mówi wszystkim ''We wish you a merry christmas''.
5. Po kłótni z rodzicami, wybiegasz z domu. W deszcz. Kiedy płaczesz na najbliższym krawężniku, podchodzi do ciebie ktoś, kogo dobrze znasz. Jeff zastanawia się czy może cię teraz dotknąć, aby cię nie wystraszyć.
~ Hej tu autorka. Pewna osoba poprosiła mnie o gify z creepypastami. Akurat na facebooku, bo zna mnie :D Więc są, ale jako, że nie mogłam znaleźć więcej gifów z Jeffem, jest tylko tyle.
YOU ARE READING
Imagify
RastgeleCzy twoim mężem jest [...] i chcesz z nim imagify? Pisz, na pewno wykonam twoje zamówienie! W ogóle niech nasza imagifowa rodzinka rośnie!