1.bölüm

19 3 5
                                    

Yine her zamanki gibi yaz tatilinden çıktım.Benim için sıkıcı geçsede yine de  kafa dağıtmaya iyi geldi. Bu gün okulun ilk günüydü. Sabah sabah kafamda birileri bişey yapıyordu.Gözlerimi açtığımda esmayla nesrin kahkaha atıyolardı.
Sinirle kalkıp banyoya doğru yol aldım. Aynaya baktığımda yüzümün her tarafı boyanmış bi şekildeydi.Hemen odama gittim.

-Esma'nın ağzından:

Kanka bu halin ne?

Daha bide soruyomusun.Şu halime bak kim yaptı bunu hemen açıkla?

-Nesrin'in ağzından:

Biz esmayla ikimiz birlikte yaptık ama harika olmuşş. Eee bu gün okulun ilk günü şakasız olmazdııı.

"Neyse ben bunun altında kalmam canım" diyerekten banyoya gidip duşş aldım. Sonra dolabımı açıp göbek üstü arka dekolteli bir thi-şort giyip altınada yırtık kot ve süperstar ayakkabı giyip hafif bide makyaj yapıp saçlarımada fön çekip aşağı tam inecekken bizim kızların sesi sığmıyordu. "Hayal hayal"  diye sesler geliyodu.

- Geliyorum..

Diyerekten aşağıya indim.beninkiler beni beklemekten baya bi sıkılmıştı.

- Esma'nın ağzından:

Nerde kaldın hanfendi beklemekten ağaç olduk..  " dedi".

-"Geldim"  diyerekten evden çıktık.
Herkes kendi arabasına binerek yola koyuldu. Okula geldiğimizde herkesin gözü bizim üzerimizdeydi. Anahtarları güvenlikçiye vererek okulun bahçesine girdik. Müdürün yanına çıkıp.

- "Şey..hocam biz okula yeni geldik sınıflarımızı öğrenicektik" diyerekten sınıflarımızı öğrendik. Şans ki 3'de aynı sınıftaydık. "Yani" (12/A) sınıfıydı. Sınıfa girdiğimizde herkes bize bakıyodu. Şans'q bakki ben okululun en popiler çoçuğunun yanına oturmuştum.

Sınıfa hoca geldi. Hiç kimse hocayı umursamıyordu. "Tabi bende".

- Hoca'nın ağzından:

Sınıfımıza 3 yeni kız öğrenci gelmiş.kim bunlar ayağa kalksın dedi.

Ben,Esma ve nesrin kalktık.

Tanıtmaya başladık lanet olsun ki sıra bana geldi.









Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbimin SesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin