Nie-Dziękuję za nominacje Zosiaczek2004
⚜️Merkel⚜️
⚜️ Nigdy nie zjeść ulubionego jedzenia
⚜️ Móc latać
⚜️ Być głuchym
⚜️ Muzyka
⚜️ Znaleźć dobrze płatną prace, ale niezbyt fajną
⚜️ Razem🖕Madzialena🖕
⚡️Putin⚡️
Chwila bo zapomniałam jakie pytania były
⚡️Czegoś niedobrego... czyli czego? Wątróbki? Gówna? Trucizny? A co jeśli mi ulubione jedzenie się zmienia co kilka dni?
⚡️Czytać w myślach
⚡️Być niewidomym. W sumie już prawie jestem :')
⚡️Muzyka, nie mam jej Orawie w ogóle :')
⚡️Moją pracą marzeń jest bycie prawnikiem, a to jest dobrze płatne. Problem rozwiązany!
⚡️Razem🔺Obama🔺
🔺 Pierwsze lel.
🔺 Zawsze chciałam latać. Mógłabym polecieć na koncert Counterfeit wreszcie.
🔺 Cholera, z jednej strony nie mogłabym oglądać seriali, ani czytać, a z drugiej słuchać muzyki. Więc wolałabym być niema XD.
🔺 Muzyka. Mam tidal, łatwo byłoby wszystko naprawić.
🔺 Zawsze chciałam robić to co kocham, ale pieniądze też są ważne, bo chcę spełniać marzenia. Nie wiem...
🔺 Razem🐧Duda🐧
🐧 Nie móc nie jeść ulubionego jedzenia. Jest tyle pożywienia na świecie, że na pewno bym znalazła coś w zamian.
🐧 Czytać w myślach.
🐧 Głuchym.
🐧 Muzykę bym lepiej zniosła.
🐧 Zdecydowanie pracę marzeń. Jeśli bym robiła to co kocham, to z przyjemnością pnęłabym się w górę, po szczeblach do sukcesu, a co za tym idzie - moje starania byłyby kiedyś docenione i myślę, że stawka pieniężna wzrosłaby ^^
🐧 Razem🐍Czerczil🐍
🐍 Pierwsze zdecydowanie.
🐍 Trudne...chyba latać. Sory, ale nie mam ochoty wiedzieć co myślą o mnie ludzie na przykład.
🐍 Myślę, ze być głucha. Nigdy nie zobaczyć ważnych dla mnie osób? Orzegryw.
🐍 Muzyka to życie...Ale wolę już nie mieć jej na telefonie i slychac z czegokolwiek innego, niż stracić zdjęcia.
🐍 Praca marzeń. Wolałabym zdychac z głodu ale się spełniać. ¯\_(ツ)_/¯
🐍 Razem👾Trump👾
👾 Wolę jeść coś niedobrego tylko przez tydzień niż umierać w środku do końca życia
👾 Chyba latać. No bo czytanie ludziom w myślach może być dość niezręczne. Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nigdy nie myślał o porno, albo innych takich rzeczach ( ͡° ͜ʖ ͡° )
👾 Chyba wolę być głucha, nie wiem.
👾 Chyba wolę usunąć całą muzykę, bo w końcu są aplikacje jak spotify, a apek do przeglądania zdjęć pewnych osób nie ma (˵ ͡° ͜ʖ ͡° ˵)
👾 Wolę wymarzoną pracę, mogę sobie gdzieś dorabiać.
👾 RazemNominujemy *werble* 🥁🥁🥁
CZYTASZ
Nominacje Wyjebane W Chuj
HumorNo. Dlaczego ten opis jest taki nudny? Trzeba go trochę zmienić XDD ~ Merkel 🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🌈🌈🌈🌈🌈☀️☀️🌈☀️🌞🌞🌞🌞🌸🌸🌸🌸🌸🌸🙋🏼🙋🏼🙋🏼👅😈😈😈😈😈😎😎😎🕐🕐🕐🔮🚽🚽🚽💎💸⚰️🔫💴🗡⚱️🔦🔦🚬🔫🗡🏺⚱️🚬💸🔪💶💴🏺 Lol chyba może być XDDD CZEKAJ...