1.

12 0 0
                                    

A nevem Lisa Smith 17 vagyok. Barna derékig érő haj kék szem  kb 172cm magas vagyok.Fél éve Amerikába élek a szüleimmel és a bátyámmal, Tomy-val. Tomy fekete hajú,magas kb 190cm vagy több de inkább több és kék szeme van. Ő 19 éves.

Ha úgy nézzük nem rég költöztünk ide. Nagyon meglepődtem rajta, hogy ilyen jó áron találtunk házat. A szüleim nincsenek itthon vagy 2 hétig szóval miénk a ház. Egyébként egy nagy kertes házban élünk, ami két szinttel rendelkezik. Anyáéké az alsó rész. Ott található a nappali ami egyben van a konyhával. Lent helyezkedik el a szüleim  szobája is, mellette rögtön a fürdőszoba.Az emeleten a bátyám és az én szobám egymással szembe vannak.Az én szobámtól jobbra fent is egy fürdőszoba.Ja és majdnem elfelejtettem a kutyánkat.Már 8 éve boldogít minket egy husky kutyuska, Bogi.

-Péntek délután-

Fülessel a fülembe sétáltam haza. Végre vége mindennek, a sulinak és itt a hétvége. Bekaphatja az összes tanár, akarom mondani khm hiányzik a hetedik óra matek. Az ajtónkhoz közelítettem mikor előkaptam a zsebemből a kulcsom és azzal a mozdulattal ki is nyitottam. Amint beléptem bátyám a nyakamba ugrott.

-Édes drága hugiii-mosolygott rám.

-Nincs pénzem se dugi csokim mit szeretnél?

-Ma holnap 18 leszel anyáék nincsenek itthon kéne valami bulit csapni, naaa?

-Haha 1hónap múlva leszek 18 dee..

-De?- nézett rám érdeklődöen.

-De benne vagyok ha végre nem csak az ajtóba kell állnom és ledobhatom a cipőm-fejeztem be a mondatom.

-Ezaaazz tudtam, hogy belemész imádlak!-majd átölelt és végre elállt az útból-Írok is Joshnak.

-Hogy kinek???

-Upsz?

-Ugye vágod, hogy semmi kedvem a fasz exemmel egy buliba lenni?-vontam kérdőre.

-Hé, várj hallottad ezt??

-Szép téma terelés..

-Most komolyan beszélek.

-Haha na persze...

Ezután kínos csönd volt. Kicsit később felrohant az emeletre Tomy.Elég furcsa.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Éld Túl!Where stories live. Discover now