'Önemli Mesele'

266 15 2
                                    

-Jennie çabuk aşağıya gel! Seninle konuşmak istediğimiz bir mesele var.

-Tamam anne, geliyorum.

Annemin seslenmesi üzerine yatağın üzerine yaydığım test kitaplarını toplayıp oturma odamıza doğru yol aldım. Bugün akşam yemeğini erken yemiştik. Yemekten sonra televizyon başında yaptığımız kısa rutin sohbeti de gerçekleştirmiştik. Her şey tastamam yapıldığına göre ben niye çağrılıyordum? Bugün okulda hiçbir haylazlık da yapmadığıma göre... Odamdan yaklaşık 1 kapı kadar uzaklıkta olan salona gidene kadar bu kadar şey düşünmüştüm. Salonda her zamanki yerimi aldıktan sonra anne babamın yerlerine yerleşmesini bekledim ama onlar başımda dikiliyorlardı.

-Anne bir sorun mu var? Baba?

-Pek sorun sayılmaz kızım, sadece yarın okuldan izin aldım gitmeyeceksin hatta yaklaşık 1-2 hafta kadar...

Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Üniversite stresim yüzünden benim evde daha rahat ders çalıştığımı anlayıp okula gitmemem için izin mi almışlardı? Ayağa fırladığım gibi önce babama sonra anneme sarıldım.

-Sizin gibi düşünceli ebeveynlere sahip olduğum için büyükannemlere ve büyükbabamlara minnetarım!!! O kadar yalvarmama dayanamadınız değil mi? hmm??

Annem ve babam aşırı tepkime karşı birbirlerine ne saçmalıyor bu deli kız dercesine bakındılar. Tamam kendimi kontrol edemeyip aşırı tepki vermiştim. Tekrar yerime oturup sözlerini bitirmelerini bekledim.

-Jennie... Sınavların  yüzünden değil bu izin, sadece ufak bir tatile çıkacağız.

Pardon pardon ben mi yanlış duyuyordum yoksa annem beni mi sınıyordu?? Bir dakika ya...

-Anne dönem ortası ne tatili saçmalamayın!!!?!?! Şurada Üniversite Sınavına ne kaldı beni deli etmeyin gidin nerede yapıyorsanız yapın tatilinizi... Beni unutun! 

Tam yerimden kalkıp hareketlenmiştim ki... Babam;

-Büyükbaban çok hasta Jennie...

Odama yürüyen adımlarımla bulunduğum noktada kaskıtı kesildim. Sapasağlam adam nasıl bir anda hastalanabiliyordu?? Onlara dönük sırtımı ani bir hızla yüzlerine çevirmiştim.

-Nasıl hasta... Büyükbabam?? Her gün spor yapan ve ne yediğine dikkat eden adam nasıl bir anda yataklara düşüyor?? 

-Bilmiyoruz Jennie onu görmeye gitmemiz gerek.. Doktor onun... son zamanları bile olabileceğini söylüyor. Büyükannene destek olmalıyız. Dedenin senle konuşmak istediği çok önemli bir mesele de varmış hem...

Yakınımda ki koltuğa çöküp başımı ellerimin arasına aldım. Önemli mesele? Ah büyükbaba benimle paylaşacağın ne kadar önemli bir mesele olabilir ki?? Beni nereden avlayacağını iyi biliyor. Önemli mesele diyip beni tıpış tıpış oraya götürebilirler. Off..!!

-Tamam gidelim. Şu 'Önemli mesele' yi bir öğrenelim bakalım.

-----------------------------------------------------------------------

Merhaba arkadaşlar!!! Hikayemin ilk bölümünü umarım beğenirsiniz. Kısa bir bölümle olay örgüsüne başlamak istedim. Her bölüm tabii ki de böyle olmayacak bu biraz daha olayı toparlamam için yazdığım bir bölüm. İleri ki bölümleri okumak istiyorsanız bu bölümü beğenip yorum yapıp bana destek olmayı unutmayın!!~ 

-00:28-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beni de Sevebilir misin? [Jennie X Taeyong]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin