1.bölüm

11.7K 65 11
                                    

  Annemle babam araba kazasından öldüğü için kendime çalışıp ev almıştım.Halimden mutluydum ama zengin olmak ister mısın diye sorsalar tabikide evet derdim.
  5 gün sonra okul açılacaktı ve ben okula küfürler yağdırıyordum.
  5 gün çok çabuk geçmişti.Okulu hiç sevmesem de yine de özlemiştim.Okula gitmek için hazırlandım.

  Kısa boylu olduğum için normal bir ceket bana uzun oluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Kısa boylu olduğum için normal bir ceket bana uzun oluyordu.hemen evden çıktım.okula varınca Nisa ve Meryem'i  gördüm hemen gidip sarıldım. İkiside uzun olunca arlarında kaybolmuştum.
  Okulun ilk günü çok güzeldi. Birsürü şey yaptık ama daha çok erkek kestik.
Okulun popülerlerinden olduğumuz için herkez bizi tanıyordu. Her okulda olduğu gibi bu okulda da erkeklerden bir popüler gurup vardı. Ve ister istemez birbirimizi çekiyorduk. Üçüde bizi kesiyor biz üçümüzde onları kesiyorduk. En yakışıklısı emir bana bakıp bakıp duruyor ve istemeden mal mal gülüyordum
  Okul bittikten sonra arkadaşlarla bara gidelim dedik demez olaydık içeri girmek için her boku yaptık ama adam hayvan gibi olduğu için geçemiyoruz. Adama biraz sürtününce içeri aldı bizi. İçeride herkez sarhoştu ve  kendilerine uygun kız arıyorlardı. Bizim kızlar bira istedi ama ben birayla kalır mıyım shot aldım. Tek hamlede hepsini içtim tabi 8/9 bardak alınca bdaha bende kafa gitti. Sonra Emir ,Yusuf ve mustafa geldi. Tabi beni sarhoş bulunca emir hemen bana yürümeye başladı. Tam bir bardak daha shot alıcakken biri kolumdan tutup çekti tabi hafif olunca ben bir uçmuşum belimden yakaladı bana"çok hafifmişsin"dedi tabi bende sarhoş olunca çocuğa "tabi olum ne sandın be"dedim. Mal mal güldü sonra yavaşça dudağıma doru bakışlarını ilerletti. Sanki izin ister gibiydi...

  Arkadaşlar biliyorum çok iğrenç bir yerde bitti.
  Yarın yeni bölüm gelicek sizi çok bekletmicem. Sizi seviyorum

Sadece Arkadaşız (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin