One.

33 1 0
                                    

A je to tu... Koneče v Chorvátsku. Je tu nádherne! Čo nádherne! Je tu úžasne! Presne ako som si predstavovala. Kameňovo- piesková pláž, číre more a ľudí hlava na hlave. Skoro sme si nenašli ani len miesto na rozloženie vecí! Ale nakoniec sme ho našli. Hurá! Ide sa do vody! Ešte si obujem topánky a môžme ísť. " Bože veď tá voda je ľadová!" zvrieskla som.
" Nieje pozri," povie sesternica a rovno skočí šípku. Och ešte som zabudla pripomenúť, že na dovči som neni s rodičmi ale s tetou Sárou, ujom Jackom a sesternicou Mellanie ( Mell).
" Mell tam ma nedostaneš!" hovorím jej. " Tosa ešte uvidí!" zakričí a začne ma ťahať až dokým niesom skoro celá vo vode. " Ja ťa asi zabijem!" skríknem na ňu. Po niekoľkých minútach mi už zima nebola a tak som si zaplávala ku bojkám a odtiaľ sledovala ostatných turistou.
Potom som sa vrátila a kedže som bola smädná išla som sa napiť na deku kde som aj zostala. Celé leto si hovorím, že z dovolenky chcem prísť opálená a tak som si ľahla rozviazala vzadu šnúrky na plavkách a po chvíli zaspala. Zrazu mi na chrbte pristane lopta a...

Pokračovanie nabudúce...

Taaaaak. A je tu začiatok dúfam, že vás oslový a nudete ďalej pokračovať v čítaní.
Vaša Timča😘
V ďalšej časti budú predstavené postavy, ktoré spomeniem v príbehu.

Dovolenková láskaWhere stories live. Discover now