Хеееееееееей

898 23 3
                                    

Днес се събудих в гиганското ми имение с минимум 5 етажа и си сложих най-скъпите ми дънки на Гучи от онези яките с тигъра и бяла тениска на Армани и токчета на Диор . Няма да ги описвам на всички ви е ясно ,че са мега яки щото са бахти скъпите дееба.
Взех си чантата на Шанел (ест мн яка и скъпа.. Кво да ви кажа класа).
Не мисля ,че е нужно да казвам, но нали се хвалим сега. Аз съм с сламено руса дълга коса както сеното на баба когато е изсъхнало добре след като е махнала найлоните и го прибира за кравата и сини очи като небето каквото е около 12:34ч. на обяд лятото през 8 юли. И съм най-известната в даскало щото казах на Мичка ,че е тъпа овца и от тогава цялото даскало ми е в краката и ме мислят за бадас и ходя с най-якия бад бой Хари Стайлс с онези яките изумрудени очи и коса къдрава като овцата на леля Донка. ( Обичам Хари хора споко)
Та така стига съм се обяснявала то е ясно,че живота ми е мн по як от на Ким Кардашиян ама не сме седнали да се хвалим аз съм скромна жена.
Та един следобед тръгнах на мола и си взех старбъкс и видях Пешо караше колело на улицата и каза ..
-ХЕЕЕЕЕЕЙ (ко вика все едно е на ливадата на баба му Чубра и варди овцете па тоя бастун) Цецке имаш мн секси дупе....

To be continued...

Секси Дупе 🍑Where stories live. Discover now