Şişmiş gözlerimle okuldan içeri girdiğimde herkes bana bakıyordu.
Gerçekten yüzüm dayak yemiş gibi şişmişti.Umursamadan kantine indim.
Justin de kantindeydi.Bir kahve alıp oturdum.Yanıma Ryan geldi."Şey Irina özür dilerim geçen gün dediklerim için."
dedi."Önemli değil Ryan,bende çok ağır konuştum.Bende özür dilerim."Ryan bunu söylememin ardından bana sarıldı. Gözlerimden yaşlar süzüldü.Tişörtünü ıslattığı için fark etmiş olacak ki "Niye ağlıyorsun?"diye sordu."Hiç."
"Emin misin?Konuşmak istersen buradayım."dedi.Justin,Ryan'a "Kardeşim bir dakika müsaade eder misin bir şey konuşucam."dedi.Ryan başını salladı ve yanımızdan uzaklaştı.Justin ellerimi ellerinin içine alarak"Özür dilerim bu sikik ellerimden hangisi sana vurmuştu?"dedikten sonra gözüyle sol elini işaret etti ve "Bu muydu?"dedi.
"Bir dakika..."kantinin mutfağına doğru yürüdü.İçeri girerken elinde bir bıçak vardı.Bkçağı aldı ve avcundan içeri sürttü. Eli komple kan olmuştu.Yanına koştum.
Elini elime aldım ve öpmeye başladım.
Kandan hiç iğrenmemem onu şaşırtmıştı.
Ona sarıldım,dudaklarım kan içindeydi.
Kantinde Ryan,ben ve Justin'den başka kimse yoktu.Ryan kantinden çıkınca baş başa kaldık.Justin'i bir sandalyeye oturtup elini peçeteyle sildim.Elini dudaklarıma götürdü ve "Bunları öperek silmek isterdim ama sen isteyene kadar yok ve aptal gibi seni kameraya çekmek de yok söz..."dedi ve gülümsedi.Şu an
hiçbirşey mutluluğumu bozamazdı.
Yaklaştık,yaklaştık;tam öpüşecekken birinin seslenmesiyle ayrıldık...derinna12 bu bölüm sana bebeyim :)