Эхний өдөр..Эрдэнэ шишийн талбай

49 3 0
                                    

Тэр хоёрыг галт тэрэгнээс буухад 60 гарсан болов уу? гэмээр буурал үстэй царайлаг эмээ тосон авлаа.Мэвээж Сэжиний эмээ царайлаг л бхалдаа.Эмээ нь Сэжинийг 2,3 үнссэн болоод Жиминийг тэвэрч аван "Миний хүү сайн уу? Ёстой царайлаг хүү шүү" магтаад л. Сэжин эмээрүүгээ гомдолсон нүдээр хараад л. Жимин "эмээгээ авалдаа" гэсэн байртай хараад л 😂😂

Эмээ: Жиминаа миний хүү ямар хоол идмээр бна? унтах юмуу ядарч бна уу?
Сэжин: Эмэээ! таны хүүхэд би шдээ. Энэ залуу биш*Жимин рүү заах*
Эмээ: Дугай бай би чамайг наснаасаа олон харж эрхлүүлсэн. Одоо энэ царайлаг залууг харж бгаад үхнэ
Сэжин: Эмээ!
Жимин тэр хоёрыг шоолонгоо жимс идэн сууна.
Эмээ: Ер нь та хоёр гэрлээд надаа ийм царайлаг хүү төрүүлж өг.
Сэжин Жимин хоёр бие биерүүгэ том нүдлэн харлаа. Жиминий жижигхэн нүд хичнээн том болсон гэж бодно. Эвгүй орчин бүрдлээ хэн ч дуугарсангүй. Магадгүй тэр хоёр төсөөлж бгаа юм болов уу?
Орой болж унтах цаг болсон бна. Эмээгийнх хоёр л өрөөтэй жирийн нэг тосгоны байшин.
Эмээ: Сэжин эмээтэйгээ унтана биздээ? царайлаг залуутай унтах юмуу?
Жимин Сэжин рүү нэг тм сонин харцаар харлаа. Яг юу илэрхийлээд бгааг нь ойлгосонгүй. Сэжин юм хэлэлгүй ачаагаа аваад эмээгийнхээ өрөөнд унтахаар зэхэв. Жимин маань битүүхэндээл нэг өрөөнд орно гэж горьдсон бх.

Дөнгөж нар мандан тахиан дуу сонсогдоход эмээ Сэжин хоёр аль хэдийн босжээ. эмээ өглөөний цай хийн Сэжин ариун цэвэрээ сахнина. өглөөний цай бэлэн болоод таваглачихаад бхад Жимин унтаад л. эмээ сэрээхээр шийдэн Жиминий өрөөлүү орлоо. Жимин Сэжинийг зүүдлэн их л тухтай гэгч нь унтана.Баахан цэцэгсээр дүүрсэн талбайд тэр хоёр хөөцөлдөн тоглоно. Дараа нь тэнгэр харан тэврэлдэн хэвтэнэ.
Жимин: Сэжинаа би чам....
Сэжин: Царайлаг залуу босохгүй юмуу?
Жимин: айн О.о
Сэжин: одоо бос цайгаа уу!
Жимин сонин зүүднээсээ цочин сэртэл яг дээрээс нь эмээ ширтэн зогсож байлаа. Жимин үнэхээр их айсан бх.
Өглөөний цайгаа ууж суухдаа зүүднийхээ талаар бодлоо. Өмнө нь Сэжинийг нэг ч удаа зүүдэлж бгаагүү. Үнэхээр хайртай болчихсон бололтой тиймүү?Жиминий бодлыг тасалдуулан эмээ үг дуугарав.
Эмээ: Өнөөдөр эрдэнэ шишийн талбайд ажиллана.Сэжин гэрээ цэвэрлээд үлдэнэ биз Жимин бид хоёр явна.
Цайгаа ууж дуусан шууд ажилдаа орхоор шийдсэн бололтой Эмээ Жимин хоёр талбайруу явлаа. Сэжин гэртээ үлдэв.
Эмээ Жимин хоёр элдэв бусыг ярилцсаар нэлээн удаан ажиллажээ. Сэжин хайчваа
Эмээ: ядарч бна уу?
Жимин: зүгээрээ эмээ*нүдээрээ инээх*
Эмээ: манай охин чамд таалагддаг биздээ Сэжин хөөрхөн тмээ
Их гэнэтийн байлаа. Тийм гээд шууд хэлчиж чадахгүй үгүй гэх хэцүү хий дэмийл амаа ангалзуулан шишээ хураана.
Эмээ: Хариулах гэж хичээгээд хэрэггүй ээ. чиний харц бүгдийг хэлнэ.
Жиминий тэр жижигхэн нүднээс эмээ юу олж харсын болдоо....

Сэжин одоол ирж бна. Модны сүүдэрт зогсочихоод тэр хоёрыг дуудна.Тэр хоёрч инээсэр ирж яваа харагдана. Үнэхээр халуун байсан учраас Жиминий хөлс подволкийг н бүрэн норгожээ.
Жимин: Алчуур аваад өгөөч.
Сэжин эргэж хараад алчуур өгөх хооронд Жимин подволкоо тайлчихаж бурхан минь... Гар болон цээжийг н дагаж хөлс н урсаад л. Сэжиний шүлс гоожихнээ цоортол ширтэж байх чинь. Гэнэт ухаан орсон мэт алчуураа шидэж орхилоо. Жимин ч инээсээр барьж авав. Нар жаргахын алдад ажил дууслаа.
Гэртээ очиж хоолоо хийж идчихээд гадаа салхинд жимс идэх суух хоёр залуу.
Сэжин: ахх бүр гэдэс хагарахнээ*гэдсээ илэх*
Жимин: гахай шиг идээд л бсан би их ажил хийснээрээ идэх бсан
Сэжин хойш хэвтээд: Тиймээ чи өнөөдөр үнэхээр их ажилласан .Тэгээд булчингаа..

Сэжин яриагаа зогсоогоод хацар н улайж эхэллээ. Жимин даган хойш хэвтээд
: миний булчин яасан гэнээ. Дахиад хармаар бна уу? Ваа чи бүр шүлсээ гоожуулж ирээд харсан шүү*дооглох*
хацар нь сармагчины бөгс шиг улаан болсон Сэжин Жиминий амруу алим чихэж орхиод өрөөрүүгээ гүйн орлоо.
Жимин жоохон суухаар шийдэн алимаа хазаад Сэжинийг улайсан хацартай төрхийг бодон инээнэ.

Сэжин миний хайрыг хүлээж авах уу?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 09, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ТОСГОНД ӨНГӨРҮҮЛСЭН ДОЛОО ХОНОГWhere stories live. Discover now