Riiiing Riiiing!!.
Jävla irriterande alarmjävel!
Ja försökte utkämpa en vild kamp mot min väckarklockas snooze-knapp, utan framgång...
"Ja ja ja ska gå upp!" Sa ja till min väckarklocka, som såklart inte lyssnade på mei.
Ja viftade lite till i ett försök mot alarmet från helvetet, synd nog var det ända jag åstadkom ett blåmärke då jag ramlade ur min säng. GOOD JOB!
Första dagen i en ny skola. Yaaay hoppas att alla populära tjejer o killar iallafall lämnar mei ifred..."Älskling komm och ät jag har gjort pannkakor!" De va lena som ropade.
"Kommer" svarade jag.
Efter mamma hadde pappa fått en ny flickvän, ja lena.
Ja antar att hon är ok, Lena är trevlig även när hon säjer till ordänligt...
Men jag saknar mamma, dee nog helt normalt att göra det.Ja försökte en del med att inte go all out med min klädsel riktigt än.
Tillslut tog jag en svart t-shirt med en katt i glasögon på magen.
Och ett par svarta tights oxå såklart.Ja gick förbi mitt lilla men bekväma skrivbord. Där såg jag plötsligt mina armband, du vet sånna där i gummi. De var regnbågar på dom, ja köpte dom under pride för ett tag sen. Ja tog snabbt på mei dom och gick ner.
Efter att ha ätit pannkakorna som Lena stekt gick jag mot busstoppet.
Så ny skola nytt liv? Synd bara på att jag gillade mitt gamla liv.Bussen komm tillslut efter ca 10 minuters förseningar.
Jag steg på, de luktade hårspray svätt o justin beiber parfym, Blääh.Efter att ha åkt i den fullpackade svättbussen i 15min var jag framme vid min nya skola,mitt nya hem.
Innanför den här dörren ska jag tillbringa största delen av året. Jag steg in i skolan, det luktade fortfarande blääh men lokalerna värkade mysiga.
Jag hörde ringklockan och började småspringa, inte bli försenad nu misaki.
Plötsligt råkade ja banka in i en tjej. Hon tappade sina böcker, men började snabbt plocka upp dom.
Så himla kliché är detta nån form utav antingen såpopera eller Romance anime.
Om det var en anime så spelade jag snubben.Tjejen framför mig började prata teckenspråk, hon var altså döv.
"Förlåt blev du skadad?" Frågade hon på teckenspråk.
Hon hade långt nästan vitt hår som var dip dyed i topparna blått.
Hon hade röda glasögon.
Hon var väldigt snygg.Jag kunde teckenspråk bra, det bruk ade jag och zoe andvända.
Zoe var min barndomsvän vi var nästan som systrar, hennes pappa hadde blivigt skadad under krig.Hennes pappa var från pakistan och hadde kommit till Ramsele där vi bodde ,som flykting.
Tillbaka till tjejen jag fällde~
"Det är ok ska jag hjälpa dig?" Sa jag till tjejen.
"Kan du teckenspråk?" Frågade hon förvånat.
Ja svarade ja till henne."Jag heter R-I-N" visade jag först bokstaverat och sedan med mitt personliga tecken. Det var tecknet för "haj". Man säjer inte de så ofta så de funkar rätt bra.
"Jag heter kim men kalla mig katt (personligt täcken) jag skulle gärna vara med dig som vänn." Sa kim och gick in i klassrummet.
Shiiittt försenad på min första dag fuck.
Jag flög in genom dörren villet inte heller var så jävla smart.
Jag hade bokstavligen flygigt genom hela korridoren.
Tydligen hadde vi engelska, pappa hade berättat att man bara pratade eng på dom lektionerna.
Så här stod jag och flämtade."Rin are you okay dear?" Sa engelska läraren.
Måste svara på eng tänkte jag.
"I,m gay..." det tog ett tag att fatta va ja hade sagt...
Blanda ihop i,m okay med i,m good...
Hela klassen brast ut i skratt tillochmed läraren.
Då såg jag kim i mängden, fuck.
"Uum ja mena att ja mådde bra..." försökte jag.
Resten av lektionen försökte jag hålla låg profil...A/N
Hej min fråga till er nu är.
Vill ni ha fortsättningen?
Kommer inte fortsätta på alla dessa storys bara vissa som ni väljer istellet.
See/Iki
YOU ARE READING
Short stories (eng and swe)
Short StoryWell hi, how did you find me? This is a book about a lot of things. If you read this book I think you'll find at least one tolerateble story. Or probably not