Rozdział 1

16 0 0
                                    

Mam na imię Kate mam 14 lat interesuje się malarstwem. Mieszkam w Warszawie. Chodzę tam do szkoły jestem w klasie 2 gimnazjum.  Czasami też bym chciała jechać z rodzicami do Przasnysza, żeby odwiedzić moja przyjaciółke Joanna ona jest świetna przyjaciółko  żadko mam z nią kontakt  tylko przez Skape. Dlatego ze ona mieszka w Przasnyszu  a ja w Olsztynie . W Przasnyszu jest dużo sklepów odzieżowych. Joanna  ma rodzeństwo  Brata i Siostrę  .Brat ma na imię Kuba ma 5 lat  a Siostra ma  na imię Kasia ma 8 lat . Joanna mówi żeby nie chciała się opiekować rodzeństwem tylko by chciała żeby rodzice  się zajęli a ona żeby wyszła z przyjaciółki.  Joanna powiedziała ze jak będzie miała 18 lat to znajdzie se chłopaka tylko ten chłopak mosi być odpowiedni  inteligentny, przystojny, miły, fajny   jak będzie  chciała pokazać chłopaka rodzicom to pokaże jeżeli nie to nie . A rodzicie nie będą mieli co do gadania . Bo będę pełnoletnia i będę robiła co będę chciała  . Jak rodzicie będą chcieli zadzwonić do mnie to zadzwonią.
Mija kilka dni .
Joanna się nie odzywa  myślę że może nie ma czasu na gadanie przez Skape.
Dzwoniłam do Joanny ale nie odbiera wiec , mówię zadzwonię do jej mamy .

Dzień Dobry .

Dzień dobry .

Nie wie pani co się dzieje z Joanną .

Joanna jest chora na grypę żolodkową .

Ojej  to proszę ja pozdrawic ode mnie .

Dziękuję pozdrowie.

Dowidzenia  .

Dowidzenia .

Kate mówi do rodziców  Mama wiesz o tym Joanna jest chora na grypę żolodkową. Mama mówi   to szkoda pozdrów ja tam ode mnie. Kate mówi do Mamy ja juz  do jej Mamy Dzwoniłam żeby przekazała Joannie ze pozdrawiamy ja od nas żeby szybko wracała do zdrowia .
Jak Joanna wyzdrowieje to może do nas przyjechać na parę dni .
Mama odpowiada no jasne ze może.
Mamo dziękuję. Kocham cie  jesteś cudowna ..

Rodzina I Przyjaciele Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz