Îndrăgostită?

88 12 21
                                    

Am ajuns în liceu... *tuse* iad *tuse* deschid ușile ușor... Mă plimb pe hol unde erau mai multe persoane, ducându-mă spre dulapul meu. Îmi pun cărțile frumos înăuntru iar când închid dulapul îl văd din nou pe bătăușul acela... Ma-m speriat de moarte... El vrea să mă lovească dar... Pumnul lui se oprește chiar înainte să facă contact cu fața mea... De ce? Ma-m uitat mai atent și... Nu mi-a venit să cred... Era Jeff... El mă salvase , din nou.
Bătăușul se uită să vadă cine îl ținea și vru să îl lovească pe Jeff pentru că îl recunoscu imediat , își atinse o zgârietură adâncă pe față și pumnul lui își dădu drumul spre Jeff... Dar el îl imobiliză la pământ.
-Las-o în pace sau te omor cu mâna mea , șobolan bun de nimic...
-C-c-cine ești?!
-Cel mai cumplit coșmar al tău! Jeff îi făcu o mică zgârietură pe mână pentru al speria pe nenorocit apoi îi dete drumul.
-Monstrule!
-Merci pentru compliment! *zâmbet*  Ești bine ?
-Da... Merci... Dar de ce..?
El mă întrerupse
-Pentru că și tu ma-i ajutat.
-Bine... Mulțumesc încă o dată Jeff... Mi-am pus cărțile în dulap iar când ma-m întors spațiul dintre noi doi era de câțiva centimetri. Ne-am apropiat încet unul de celălalt până când buzele noastre erau gata să se atingă... Dar soneria a stricat momentul.
-Îmi pare rău... Trebuie să fug... Ne vedem după școală Jeff!
-Pa... *spuse el cu un glas dezamăgit*
(...)

Orele s-au terminat... Eu sunt în drum spre casă. Când ajung il văd pe Jeff uitându-se la un film.
-Hei Jeff.
-Hei...
-Ce faci?
-Mă uit la un film.
-Tare. Pot să mă uit și eu?
-Sigur , dacă vrei...
-Tare!
Sar pe canapea și ne uităm amândoi la film.
(...)

După ce filmul s-a terminat ma-m dus să fac un duș călduț... După o asemenea zi... Îmi mai trebuia doar un duș călduț... Să sperăm că (virgulă) cap de borcan nu se trezește să se ducă iar la mine în cameră.
Când ies de la duș îl văd cum chiar atunci urca scările... Problema era că eu eram înfășurată intr-un prosop cate la cât era de scurt deabea îmi acoperea fundul.

-Ummm... Ammm... Pisi , scuze , nu am știut că... *roșu*
-Ammm.. E .. E în regulă... *roșie*
Atunci ma-m dus să mă schimb.
După ce ma-m schimbat s-a auzit un geam spart. Eu ma-m dus repede jos să văd ce s-a întâmplat... Și mare mi-a fost uimirea când am văzut un lungan de trei metri îmbrăcat la patru ace care îl ținea pe Jeff strâns întru nul din tentaculele care îi ieșeau din spate...

TO BE CONTINIED!!!!

Fata cu par albUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum