1ο Ζηλειες

7 1 0
                                    

Το ενοχλητικό ξυπνητήρι χτυπά μανιωδώς και η Έλσα σηκώνεται βιαστικά. Παίρνει το πρωινό της και αφού ετοιμάζεται φευγει γρήγορα για την σχολή δημοσιογραφίας.
Ο Στέλιος είναι έξω απ'την πόρτα και φαίνεται αρκετά εκνευρισμένος ' Καλημέρα αγάπη μου'
' Έλσα που ήσουν;'
' Τί εννοείς που ήμουν;  Σπίτι και κοιμόμουν ίσως;'
' Σε έπαιρνα τηλέφωνο αλλά ήταν κλειστό '
' Θα έκλεισε από μπαταρία '
' Έλσα θα σε ξανά ρωτήσω. Που ήσουν;'
' Στέλιο μην αρχίσεις πάλι σε παρακαλώ!  Σου είπα ότι ήμουν στο σπίτι!  Που θα μπορούσα να είμαι ενώ σήμερα έχω σχολή; '
Καρφώνει το βλέμμα του στο δικό της. ' Τιωεχεις πάθει;  Ζηλεύεις; '
Συνεχίζει να μην μιλά,  απλά στέκεται εκεί και την παρατηρεί.
' Θα μου μιλήσεις;'
Κάνει ένα βήμα μπροστά και την πιάνει απ'το χέρι με δύναμη' Ούτε να το σκεφτείς να με κερατώσεις. Το κατάλαβες;  Γιατί θα σε βρω όπου και αν πας και τελείωσες!'
Αφήνει ένα φιλί στο μάγουλο της ελιάς και φεύγει.
Εκείνη Κοντοστεκεται και σκέφτεται αυτό που της είπε. Τελευταία την τρόμαζε η συμπεριφορά του...
- Δεν καταλαβαίνω τι τον πιάνει ώρες ώρες. Δεν του δίνω ποτέ δικαιώματα! '
Μπαίνει στο κτήριο της σχολής και ξεκίνα το μάθημα της.
- λίγες ώρες αργότερα -
Η Έλσα έχει φύγει απ'τη σχολή και βρίσκεται σε μια καφετέρια με την καλύτερη της φίλη. ' Τί εννοείς σε απείλησε; '
' Βερόνικα δεν ξέρω τι τον έπιασε. Φαντάζεται πράγματα!  '
' Είναι απλό! Αν το συνεχίσεις θα χωρίσεις. '
' Ήμαστε δυο χρόνια μαζί βερόνικα. Δεν θα τινάξω στον αέρα την σχέση μας έτσι '
' Καλά είναι μέχρι να αρχίσει να εκδηλωνει την ζηλεια του διαφορετικά '
' Τί εννοείς; '
' Έχεις σκεφτεί ότι μπορεί να αρχίσει να βιαιοπραγει;'
' Δεν θα το έκανε ποτέ!  '
' Κι'ομως.. Ένας ζηλιάρης θα το έκανε Έλσα. '

Στα άκρα.Where stories live. Discover now