'Γιατί;'

6 1 0
                                    

~~
-Δεν καταλαβαίνω γιατί ζηλεύει.. Γίνεται υπερβολικος τους τελευταίους μήνες.. Πραγματικά δεν συναντώ κανέναν άλλο εκτός από εκείνον!  Αλλά εκείνος φαντάζεται διάφορα και γίνεται ενοχλητικός... Όσες φορές και αν προσπάθησα να του εξηγήσω κάποια πράγματα άρχισε να φωνάζει και τον έπιασε υστερία-
' Έλσα; '
' Αγάπη μου καλημέρα '
' Πως και ξύπνησες τόσο νωρίς; Εσύ εάν δεν πάει 10 δεν σηκώνεσαι όταν δεν έχεις σχολή '
' Στέλιο. Μην αρχίσεις '
Γυρίζει την πλάτη της και συνεχίζει να κόβει τα λαχανικά για την σούπα.
' Όταν σου μιλάω δεν θα με γράφεις! '
Την γυρίζει απότομα προς το μέρος του και το χέρι του κολλα με δύναμη στο πρόσωπο της. ' ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;'
φωνάζει και τον κοιτάζει στα μάτια
' Είσαι τρελός!  Δεν εξηγείται αλλιώς! ' ' Μη μιλάς '
' Ορίστε;  Δεν είσαι καλά Στέλιο!  ' Τα μάτια του φαίνονται ελαφρώς θολά και πηγαίνει ξανά προς το μέρος της
' Μη με πλησιάζεις! Και φύγε σε παρακαλώ από εδώ... Θα τα πούμε όταν ηρεμήσεις '
Ο Στέλιος ωστόσο δεν φαίνεται πρόθυμος να φύγει και ξανά σηκώνει το χέρι.   Η Έλσα ματώνει στο πρόσωπο και όταν ο Στέλιος την παρατηρεί και καταλαβαίνει προσπαθει να την προσεγγίσει...
' Ούτε να το σκεφτείς να με ακουμπήσεις!'
' Εοδα,  συγγνώμη.. '
' Φύγε Στέλιο...Φύγε...'
' Συγγνώμη.. Σε παρακαλώ απλά άκουσε με..'
' Να ακούσω τι; Τον γελοίο λόγο για τον οποίο με χτύπησες; '
' Είμαι βλάκας.. Το ξέρω..συγγνώμη'
' ΦΥΓΕ'
τελικά απομακρύνεται και λίγα λεπτά μετά ακούγεται η πόρτα να κλείνει...
Με δυσκολία η Έλσα πηγαίνει στο μπάνιο και βλέπει το σκισμένο χείλος της και την μελανιά στο μάγουλο της '
' Πως μπορεσε; ' μονολογεί...
Αλήθεια, πως μπορεσε να σηκώσει χέρι; Πως;  Πως μπορεσε να σημαδέψει το πρόσωπο το οποίο για 2 χρόνια απλά χάιδευε μετά από κάθε νύχτα μαζί του;
Τι τον αλλάζει;
' Βερόνικα έλα απ'το σπίτι σε χρειάζομαι τώρα ' ψελλιζει κλαίγοντας και κλείνει το τηλέφωνο.
Λίγη ώρα αργότερα η βερόνικα βρίσκεται στο σπίτι της.
' Στα ΕΛΕΓΑ εγω! '
' Δεν σε φώναξα ώστε να αρχίσεις τα συνηθισμένα στα έλεγα εγώ! Είμαι κομμάτια... Δεν ξέρω τι στο καλό έχει πάθει... Κοίταμε!'
' Ηρέμησε... Όλα θα περάσουν... Ίσως να φοβάται ότι θα σε χάσει...ισως να τον έπιασε ανασφάλεια...'
' Τόσον καιρό; Βερόνικα σοβαρέψου...ο Στέλιος ξέρει ότι τον αγαπάω.. Τόσο καιρό μαζί και πότε δεν το σκέφτηκε να με χτυπήσει...'
' Μπορεί κάτι να τον πείραξε ελσακι μου'..  Είναι περίεργοι οι άνδρες... '

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 09, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Στα άκρα.Where stories live. Discover now