Asistenta deschide ușa, intrând în camera lui Yoongi, Jimin înaintând cu pași mici și lenți spre ușă, inima acestuia devenind mică cât un purice, fiind-ui frică să nu pățească el ceva sau mai rău, să nu-i facă ceva lui Yoongi.
Reușește într-un final să ajungă aproape de ușă, încercând acum să poate privi ca să vadă ce face acea asistentă. În încercarea lui de a trage cu ochiul observă cum asistenta îi face o injecție lui Yoongi, acesta mișcând puțin degetele, dar Jimin era prea concentrat pe acea asistentă ca să observe acest mic detaliu, asistenta întorcându-se să ieie de pe tăviță un flaconaș cu o substanță necunoscută, trăgând acel lichid în seringă, administrând-ui din nou în venă.
Acesta ia tava, întorcându-se și îndreptându-se spre ieșire, Jimin căutând acum un loc unde să se ascundă, fugind rapid de acolo, ascunzându-se după un colț, astupându-și gura cu mâinile, astfel încât să nu i se audă nici respirația.
Îi era cam frică să se uite, dar până la urmă scoate puțin capul cât să se uite ca să vadă dacă holul e liber, răsuflând ușurat când vede că nu e nimeni. O ia ușor la pas până la ușa lui Yoongi, întinzând mâna și apăsând pe clanță, acesta scârțâind când se deschide, inima lui Jimin începând să bată mai cu putere. Își face curaj, intrând în salonul acestuia, închizând încet ușa, întorcându-se apoi, rămânând să-l privească pe Yoongi.
— Sunt aici, Yoongi. Șoptește acesta, înaintând spre patul acestuia.
CITEȘTI
Sleep 〰YoonMin〰
Short Story"- E timpul pentru somn. Dar nu mi-e somn, de ce trebuie să dorm din nou? E prea devreme pentru ora de somn." Data publicări: 05.07.2017 #1 în distrus 26.02.2019 #1 în asistentă 27.03.2019