Bölüm: 1
Bölüm Adı: Forget (çv:Unutmak)
》Medyayı açabilirsiniz.《Pijamamın şapkasından çekiştiren Aslı'ya doğru dönüyorum.
"Kızım manyak mısın sen? Oynamıyorum ben!"
"Kozom monyok moson son?"
Taklidimi yapan Aslı'ya,hiç mükemmel görünmeyecek şekilde, göz deviriyorum.
Alt tarafı sözde yabancı dizilerde gördüğümüz pijama partilerine özenecektik.Ama ne oldu? Merve ve Aslı sinirlerimi bozmaya başladı.
"Hadi,hadi,hadi doğruluk ve cesaretlilik oynayalım!"
Sesini incelterek çocuksu bir ses çıkaran Merve'ye doğru dönüyorum.
"Kaç yaşındasın sen? Beş falan mı?"
"Koç yoşondoson so-"
Merve'nin ağzına elimin tersiyle geçirdiğim gibi takliti kesiyor.Ona ellerimle kalp işareti yapıyorum.O ise bana göz deviriyor.
"Lütfeee...n"
İkisine de sinirle bakıyorum.Sağ elimi Aslı'nın,sol elimi Merve'nin omzuna yerleştiriyorum.Derin bir nefes alıyorum ve onlara dönüyorum.
"İkinizden de nefret ediyorum."
"Bizde seni seviyoruz!"
Gülümsüyorum ve önüme gelen saçlarımı geriye doğru atarak oturduğum halıdan ayağa kalkıyorum.Mutfağa doğru yol alırken gözüme çerçevelenmiş babamla fotoğrafımız ilişiyor.
Uzun sayılacak bir süre fotoğrafa baka kalıyorum.Daha sonra gözlerimi ovuşturup mutfağa giriyorum.
Tezgahın üzerindeki,içine genelde yağ koyduğum ama şuan temizlenmiş,cam şişelerden birini alıyorum ve salona doğru ilerliyorum.
İçeri girdiğimde kızlar bana bakıyor ben de şişeyi yukarı doğru kaldırıyorum.
"Hadi oynayalım!"
Sevinç gülüşmelerinden sonra oyun başlıyor.
"Şişenin ucu soracak,arka tarafı ise cevaplayacak."
Merve'yi onaylar şekilde kafa sallıyorum.
"Durun,ben çevireceğim!" diye bağıran Aslı'ya nefret dolu bakışlar atıyorum.Bu arada belirtmek isterim ki kesinlikle bu bakış atmalarda çirkin gözüküyorum.
Aslı şişeyi çeviriyor ve şişe bir zaman sonra duruyor.Şişenin ucu bana arka tarafı ise Merve'ye geliyor.Sinsi bakışlarımdan Merve biraz tırssada belli etmiyor.Neden tırsıyorsunuz ki siz zorladınız beni oyna diye sonuçta?
"Doğruluk mu,cesaret mi?"
Biraz düşünüyor ve hayatının hatasını yapıyor.
"Cesaret."
Aslı benim bakışlarımdan anlamış olacak ki sırıtıyor.
"Terliğini çöp kutusuna atacağız sen de onu geri getireceksin!"
"Haha! Güzel şaka.Asıl yapmam gereken emri alayım."
"Ben gayet ciddiyim."
"Tamam,şaka bitti."
"Merve,kızma bana ama bu şaka değil." diyen Aslıya bakıyorum.Merve'nin terliklerini çıkarmış olmasından yararlanıyor ve terliği balkondan aşağıya atıyor.Büyük ihtimal konteynıra giriyor.Çünkü büyük bir ses çıkıyor.
"Hadi,getir." Merve öfkeden kızarmış şekilde aşağıya iniyor.
Kapının kapanma sesinden sonra Aslı yanıma geliyor ve bir beşlik çakıyoruz.Merve'nin terliğinin maddi değil de manevi yönden değeri var demek isterdim ama yüz liralık bir ev terliği.Kim düşse konteynıra almaz? Şahsen ben alırım.Zaten yıkanınca eskisi gibi oluyor.Şuan kendimden iğrendim ama olsun.
"İkimizden de fena intikam alacak." diyen Aslı'ya dönüyorum ve omuzlarımı silkiyorum.
"Sanmam en fazla bizi de konteynıra yollar."
☾
Ellerinde duran telefonumu alıyorum ve geriye doğru kaçıyorum.
"Asla yapmam!"
"Beni konteynıra yollarken iyiydi."
"Ya! O kadar kötü değildi."
"Nasıl değildi! Ben orada iki kedi bir köpekle kapıştım sulanmışlardı terliğime!"
"Merve haklı zaten whatsapptan yazacaksın.Kesin döner."
"Dönmez diye mi yapmak istemiyorum sence!?"
"Evet?"
"Yok,siz gerçekten manyaksınız!"
"Eğer mesaj atmazsan ben atarım Baturay'a!" diyen Merve'ye dönüyorum ve sinirle bağırıyorum.
"Yapmak is-te-mi-yo-rum!Çocuk benle 2 yıl önce dalga geçti videosunda!"
"Acaba neden?" diyen Aslı ile duraksıyorum.Haklıydı,dalga geçilirdi.
"Dalga geçmesinin sebebi intron olmadığı için arka plana remix bir müzik koyup,tuhaf bir şekilde dans ettikten sonra videoya giriş yaptığından olmasın?Bir de senle dalga geçti diye hemen telefon numarasını bulmuştun o öfkeyle."
"Sağol,şimdi kesin atar mesaj(!)" diyen Aslı'ya bakıyorum ve o anlık özgüvenle -ki bu özgüven nereden geliyorsa- dediklerini yapıyorum.Sonuçta intikam da alırım.
Telefonumu elime alıyorum ve parmaklarımı tuşlarda gezdirmeye başlıyorum.
✖
Bilinmeyen Numara : Cuman mübarek olsun kardeşim.
Yaklaşık beş dakika sonra...
Baturay Anar: Bugün Cuma değil ki?
Bilinmeyen Numara: Bakıyorum da hafızamız mükemmel.Beni de hatırlıyorsundur herhalde?
Baturay Anar: Kimsin?
Bilinmeyen Numara: Sen beni hatırlamıyor olabilirsin.
Bilinmeyen Numara: Ama ben seni unutmadım.
-Bölüm Sonu-
Merhaba! Nasıl başlasam bilemedim.
Umarım bölümü beğenmişsinizdir ve kız karakterimiz Güneş'in siz ya da olmasını istediğiniz kişi olarak okumuşsunuzdur. :d
Ben bir Baturay Anar fanı değilim ama okuduğum bir kaç kitaptan sonra böyle bir şey yazmak istedim. ^-^
Yazım hatalarım için üzgünüm.Daha sonra düzenliyorum bölümleri. :(
Bu arada medyadaki şarkıyı sevdiğim için koydum belki seversiniz diye. ^-^Vote ve yorum atmayı unutmayın sizi seviyorum! 😻
İthaf: SerayNurTURAN
ysudez
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brave {Baturay Anar fanfic.}
FanfictionBilinmeyen Numara: Cuman mübarek olsun kardeşim. Baturay Anar: Bugün Cuma değil ki? Bilinmeyen Numara : Bakıyorum da hafızamız mükemmel.Herhalde beni de hatırlıyorsundur? Baturay Anar : Kimsin? Bilinmeyen Numara: Sen beni hatırlamıyor olabilirsin. ...