Bölüm:4
Bölüm Adı:Fight
(çv:kavga)Barmen ile konuşurken birden bire belimde bir el hissettim.
"Yaa...Bu kim be?!" Arkamı sinirle dönmemle -tabii bir sarhoş ne kadar sinirli gözükebilirse- arkamda ki adama hızlıca yumruğumu geçirmem bir oldu.
Tabii yumruk elimi fazlasıyla acıtmıştı.
"Kafan taş mı senin? Elim yarıldı resmen!"
Adam gözünü tutan elini hışımla bana doğrulttu ve ayılmamla yumruk bana gelmesin diye eğilmem bir oldu.
Kahkaha atarak bardan dışarı kaçmaya çabaladım ama sarhoşluğun verdiği etkiyle sendeleyerek koşuyordum ve eminim ki adam hala arkamdaydı.
"Bırak benim peşimi! Gerizekalı!"
"Neden çeneni tutamazsın ki?" duyduğum sesle karanlık sokak aralarından birine çekilmem ve ağzımın kapatılması bir oldu.
Tam bağıracaktım ki yeşil gözlerle karşılaştım.
"Baturay!"
"Evet,ben ama şimdi lütfen sus!"
Gözlerimi sinirle devirdim ve adam beni görememiş olacak ki bulunduğumuz yere bakmadan geçip gitti.
Baturay,elini ağzımdan çekti ve kahkaha atmam bir oldu.
"Korkak!"
Kaşlarını çattı ve inanamamış gibi baktı.
"Ne?"
"Adamı dövseydin.Ne o,korktun mu?"
Kafasını sinirle yüzümden ayırdı ve yukarıya doğru baktı.Bu arada doğrusunu söylemeliyim ki yukarı doğru bakınca hafif ışıkta gözlerinin rengi ve kirpikleri daha da belli oluyordu.Bir an gelen dürtüyle kirpiklerine dokunmak istedim.Sarhoştum sonuçta.Sarhoş olmasam yapmak istemezdim değil mi?
Baturay,tekrardan bana baktığında kafamı iki yana doğru hafifçe salladım ve Baturay'a döndüm.
"Onu dövmeme sebebim..."
İşaret parmağını köprücük kemiğimin yakınlarında bir yere doğru iki kez hafifce vurdu ve cümlesini devam ettirdi.
"...senin için bir adam dövmek istemeyişimden kaynaklanıyor."
Somurttum ve gözlerimi kısarak bir soru sormak için onun bana işaret parmağıyla yaptığı şeyi ben de ona yaptım.
"Barmene pek öyle demiyordun ama?"
"Blöftü o."
"Zaten buraya da bir blöf için geldin dimi?"
Bana doğru eğildi ve yüzüme yaklaştı.
"İçeride ki Mervan adlı kişi benim çok yakın arkadaşım.Attığın fotoğrafta gördüm..."
Ellerini iki yana açtı ve geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brave {Baturay Anar fanfic.}
FanfictionBilinmeyen Numara: Cuman mübarek olsun kardeşim. Baturay Anar: Bugün Cuma değil ki? Bilinmeyen Numara : Bakıyorum da hafızamız mükemmel.Herhalde beni de hatırlıyorsundur? Baturay Anar : Kimsin? Bilinmeyen Numara: Sen beni hatırlamıyor olabilirsin. ...