Hey
Ky eshte libri im i pare qe postoj ne Wattpad.Fillimisht dua te ju paralajmroj qe te mos tmerroheni nga gabimet qe munde te beje,kjo sepse e thash qe eshte libri im i pare.
E dyta munde te kete ndonje pjes te vockel fare qe munde t'a kem huazuar nga librat e tjere por kjo nuk do te thot qe kam kopijuar.
I gjithi libri eshte imagjinat e imja qe munde te ju pelqej ose ndoshta jo.
Dhe une shpresoje shume qe ky liber te ju pelqej.-Lsidora Whitmer mengjesin e 03.05.16 u zgjua si mos me keq pikerisht diten kur ajo do te diplomohej ne kolegjin Pepperdine te Malibus qytet ky i Kalifornise.
-Problemi i ketij mengjesi ishte mavijosja e fytyres,floket qe i kishte si mos me keq dhe te mos e harro puquren e bukur qe i kishte dal mu ne mes te ballit.
-Sa per fytyren e mavijosur fajin e kishte vellai i saj 12vjeq. Keta te dy asesi s'duhet lene vetem.-"Dreq Ronan,dje e gjete te me gjuash me top"-tha ajo tek vendoste pudren e saj ne fytyr.-"Po kjo"-iu drejtua vetes ne pasqyr plot habi teksa shikonte puquren e bukur ne mes te ballit.-"Nejse,kujt i behet vone,sot kam per t'u diplomuar ,jo per te dal ne sfilat mode"-fliste me veten tek zbriste shkallet dhe pa asnje arsye iu drejtua mamas se saj
-"Apo jo mami?"-e pyeti kot teksa mori ne kuzhin goten me qumesht.-"Sot ke diplomimin, nuk eshte koha per batuta"-i tha e ema duke e shikuar ngulm ne sy.
-"E cfare pastaj, edhe po qava serish do te diplomohem"- tha ajo me gojen plot biskota teksa i vendosi kembet ne tavolin.
-"Ta kam thene me qindra here,JO KEMBET MBI TAVOLIN"-i tha babai teksa rregullonte kemishen e tij.
-"Sot me lejohet te bej c'te dua"- tha ajo duke hapur syt dhe vazhdoi -"Apo jo, si cdo dite tjeter qe me lejohet, e kuptoni".
-"O bobo ende s'je veshur"- i tha motra e saj plot habi teksa doli nga banjo pasi kishte bere nje dush -"Sigurisht,Aria as qe diskutohet jam bere me e bukur se kurr ,pastaj kjo mavijosja ne fytyr me shkon shume"- tha ajo pak ne nje menyr injorante -"Eja lart ,duhet te vishesh".!
-"A s'me lejohet te shkoj e zhveshur"- tha ajo teksa ndrronte kanalet ne TV.
-"DORAA"-thirren pernjeherish te nevrikosur e ema babai dhe e motra.
-"Ne rregull, vetem mos bertisni ,ju lutem "- ajo urren zhurmen dhe turmen, gjithmon ka qen e fundit ne radh dhe gjithmon ka qen vajza qe bene pyetjen pikerisht ateher kur bjen zili.
-"Cfare ke ndermend te veshesh"-pyeti Aria tek veshtronte dollapin e rrobave.
-"Eshte pyetja me idiote qe me ke bere ndonjeher"-i tha ajo.Ne fakt edhe pse Lsidora nuk mendon shume per veshjet,ajo eshte plot stil.Ne dollapin e saj munde te gjesh rroba te stilit te 80 sepse kjo eshte Lsidora e veqante dhe kreative.Kombinimet e saj jane te hatashme kur shikon se ka veshur pantallona elegant me patika.Duket e habtishme apo jo.!
-"Vishe kete,eshte shume i bukur"-i tha Aria tek mbante ne dore nje fustan ngjyre lejla te ngusht deri tek gjuri.
-"Kjo po qe ishte per te qeshur"-i tha duke u rrotulluar ne pjesen e barkut ne krevat duke vendosur duart ne fytyr dhe pastaj shtoj. -"Mi jep pantallonat e zi qe jan aty ".
-"Cfare!?"-
-"C'ke qe me sheh ashtu!?"-i tha tek u ngrit per t'i marr pantallonat vet, dhe ne ate moment mori edhe nje maic ngjyr te bardh duke i bashkangjitur edhe xhaketen me materjal te gjinseve.
-"Tallesh,sigurisht qe s'do te shkosh ne diplomim ash.."- e nderpreu fjalen kur e la se ajo filloi te vishej.
-"Kush do te me ndaloj, pastaj e din ti moterz qe di te behem dizajnerja me e famshme ne Kanada kur te shkoj atje, kolegji LaSalle ku do te studioi pastaj •Fashion&Design Festival• ne Montréal te cilin do t'a drejtoj.
YOU ARE READING
Mbreti i Botes (Shqip)
RomanceAte dite qe humbi femren me te rendesishme te jetes se tij gjeti nje femer tjeter qe ndoshta e kuptoj vone ndoshta tamam ne kohe por ajo femer u be vet jeta e tij. Dhe nga menyra se si lindi dashuria e tyre ata e quajten "Mbreti i Botes".