-"Nese do te ishim edhe ne te tilla ,nuk do te te quanin me e cmendura ose e cuditshme."-tha Rose ne nje menyre komplimentuese.
-"O Zot,nejse"-
Pas 10 minutash qe asnjera nga ato s'foli,dhe t'a mendosh Lsidora nuk foli ,goja e saj llafazane pushoi, ndoshta pse ajo mendonte shume.Kishte me shume se 2 jave qe kishte mbushur aplikacionin online per t'u pranuar me kolegjin LaSalle te Kanadas.Kete gje s'ia kishte thene askujt,madje as SHOQEVE te saj.Heshtjen aty e theu Esme kur tha :-"Mendoni se kemi ndonje mundesi per t'u pranuar ne LaSalle"-.
Surrati i Dores nderroj ngjyre.Ajo s'dinte te genjente dhe vijeh ne pah shume leht ngjyra e saj e kuqe flake ne fytyr, pastaj si per te dal nga situata tha
-"E keni mbushur edhe ju aplikacionin?"-pyeti duke u gelltitur.
-"Edhe ju?!"-than te cuditura ato dhe
kishin te drejt.Dreq ajo gaboi ne pyetje kjo ishte pika e saje me e dobet.Ajo i urrente genjeshtart kjo sepse nuk genjente kurr vetem nese behej fjale per ndonje surpriz.Ajo cmendet pas surpirzave por e keqja e kesaj eshte se ajo u bene te gjitheve surpriza por asaj shpesh ia harrojn edhe ditelindjen.Gjithashtu ajo i urren fshehtesit dhe pikerisht arsyeja eshte se ajo cdo gje bene ne menyre direkte dhe ndoshta kjo eshte arsyeja pse miqt largohen nga ajo.-"Desha te them...."-e lodhen mendimet per te genjyer dhe-"kam apli..."-u nderpre nga Rose kur tha
-"Shtt,pushoni po filon ceremonia e thirrjes se emrave"-tha ajo duke ferkuar duart plot entuziazem.
-"Por une do..."- e la ne gjysme kur e pa se asnjera pre tyre nuk po e degjonte.Kryqezoi duart sic e kushte zakon dhe filloi te shijonte ceremonin me c'raste po fliste drejtori.
-"Pas gjithe ketyre viteve studime,vlen per te theksuar se ne te vertet do te me mungoj kjo gjenerat,eshte e cudtishme kur thuhet nga nje drejtor.Tani do te fillojme ceremonin duke ia dhene fjalen asistentes se tij.Kjo sepse ai duhet te jepte diplomat si cdo drejtor tjeter. Beri nje hape prapa duke i dhene hapsir asistentes.
Filluan nga klasa A dhe pikerisht ne ate klase ishte Veronika njera prej armikeve te perbetuara te Dores.Sapo filloi hapat e saj duke ngjitur shkallet Dora shperthu-"Eshte kaq e lige,t'a haj dreqi"-shfryu plot inat.
-"Shemtaraqe"- tha me me ze Rose per ta degjuar edhe Veronika.Me c'rast ajo ktheu koken duke i marr lejen drejtorit per nja dy fjale.
-"Fillimisht faleminderit,per cdo gje.Diploma ime tregom se sa e suksesshme kam qene.Dhe pastaj as qe behet fjale per bukurin time Rose. Te mos flasim per inatin e Lisdores....-Veronika u nderpre nga Dora
-"E kam Lsidora, dhe me te vertet e kishe per ate fjalen "Inate" sepse me vjen keq ta them por une nuk te njihja fare si shumicen ketu qe nuk i njohe."-bente gjeste me duar pasi qe tashme ishte ngritur ne kembe.
-"Ulu,Dora ku eshte qellimi i saj"-i tha Rose duke e terhequr nga dora.Por kush munde t'a ndalonte nje goje llafazane.Sigurisht munde ta ndalonte vetem drejtori dhe ashtu beri iu tha te pushonin...Erdhi koha kur u thirr emri i Lsidores dhe si gjithmon qe i shkojne punet per ters dhe pikerisht atehere kur celulari i saj duhej te zhdukej ishte pikerisht ne xhepin e saj.
-"Mallkuar qofsh tani e gjete ore majmun"-tha ajo.
-"Cfare,mua...majmun"-tha drejtori ne menyre te shtangur teksa ne dore poe mbante diplomen.
-"JO"-e tha ne menyre te prer, po i thoja telefonit sepse po me bie zilja.Fale Zotit asgje nuk degjohej nga duartrokitjet derisa Dora tha -"Ty majmun asesi"- dhe ketu mbizotroj heshtja.
YOU ARE READING
Mbreti i Botes (Shqip)
RomanceAte dite qe humbi femren me te rendesishme te jetes se tij gjeti nje femer tjeter qe ndoshta e kuptoj vone ndoshta tamam ne kohe por ajo femer u be vet jeta e tij. Dhe nga menyra se si lindi dashuria e tyre ata e quajten "Mbreti i Botes".