The Squad

5 0 0
                                    

Groepgesprek van Joy haar Mobiel

[14:15 Joy] Yo mensjes, wie is er al wakker?

[14:17 Chantal] Ja ikke, hoezo?

[14:18 Tim] Ik ben ook wakker Bitchezzz (ook maar pas net hoor hihi)

[14:20 Joy] Hahahah Tim, eyy maar wie gaat er mee naar Scheveningen, Longboarden?

[14:25 Tim] Ikke

[14:25 Chantal] Ikke

[14:25 Anouk] Ikke 

[14:26 Tim] Hahahah gekke telepetie Shit en Goede morgen Anouk hahaha

[14:28 Joy] Kom allemaal naar mijn Huis en neem eten, OV of geld mee dan. dan zie ik jullie zo schatjes xx

[14:29 Anouk] Nathan, Puck, Metthew en Aiden komen ook Appen ze net. ze zijn nu bij Nathan dus komen ook meteen naar jou

                                                                Iedereen is aangekomen

Oky jongens we gaan zo maar even een vraag, wie heeft er zwemkleding bij zich?  oky even tellen 1  2  3  4  5. uuuhm oky Puck en Anouk kunnen Bikini van mij lenen ik heb er een aantal over dus komt goed uit en Aiden kan en Zwembroek lenen van mijn broer. iedereen geld of eten bij? oky dus zo te zien komen we niet om van de honger haha, laten we gaan. 

                                                             op het Station naar Scheveningen

bijna iedereen is door de poortjes heen behalve Joy en Tim. opeens zegt Tim, Kut er staat niet genoeg Saldo op mijn OV... waarop Joy zegt, Loop dan meteen achter mij aan als ik hem open maak. en zo gebeurde het waardoor we uiteindelijk met zijn 8e op het paron stonden met allemaal een board in onze handen. wachten op de trein. en een kleine 5 minuten later kwam de trein en reden we naar DenHaag. en onderweg naar DenHaag hebben we al 1 tas eten leeg dus ja, we kwamen half misselijk die trein uit maar later ging het weer. dus we Longboarden rond in DenHaag om vervolgens zonsondergang te bekijken op het strand en ff lekker een duik te nemen in het water. maar zover waren we nog niet, we gingen eerst de straten van DenHaag onveilig maken. eerst reden we door een stuk weiland wat erg mooi was en daarna kwamen we bij een Winkelstraat aan en zijn even gaan Shoppen en wat eten. het werdt al later dus we reden op ons gemak naar het strand. de jongens reden al iets vooruit en de meiden daar achter.  Chantal riep Joy dus Joy ding naast haar rijden. Chantal Fluisterde, Eyy lieverd volgensmij heeft Tim een oogje op je hihi. waarop Joy heel verbaast en onbegrijpend Andwoord, wat hoe kom je daar nou weer bij? Joy kijkt naar Tim en precies op dat moment kijkt Tim achterom en lacht naar Joy en Joy wordt Knalrood. zie je wel Joy! jij ziet het niet maar altijd als we chillen met zijn alle dan flirt Tim met je Joy. Are you Kidding me? yes Girl, i'm not joking. Chantal, kan ik iets zeggen tegen je als beste vriendin? ja of course. Ik ben eigenlijk al heel lang op Tim maar nog niemand weet het behalve jij nu. Chantal riep Anouk en Puck erbij en vroeg' eyy Girls, vinden jullie Tim en Joy een leuk stel?? JAAAAAAA zeker weten man. Wist je by the way al dat Tim je helemaal geweldig vindt? zegt Anouk. Joy dacht na en zei maar waarom zou zo'n leuke jongen mij leuk vinden? ey schat, kijk naar je zelf. dat zegt genoeg. je bent echt geweldig en je past perfect bij hem lieverd. Joy reed de hele tijd naar het strand met een rode kop en een lach op haar gezicht. 

                                                                 aangekomen bij het strand

RoadcruisingWhere stories live. Discover now