Afra'nın ağzından
Sabah alarmın çalmasıyla uyandım. Hemen Ece'nin odasına gittim.
"Ecee! Kalk lan sabah oldu. Geç kalıcağız."
"Birazcık daha lütfen çok yorgunum."
"Kalkıyor musun yoksa ecdadını sikiyim mi?"
"Lan bir siktir git tamam ya."
Buradaki işim bitirdikten sonra Zehra'nın odasına geldim.
"Lan kalk geç kaldık."
"Hmm ok."
"Kime diyorum ben kalksana lan."
Deyince mırıldanmaya başladı. Bende yandaki su bardağını alıp üstüne boşalttım.
"Laaağğn! Ne oluyor? Çatı delindi galiba."
"Çatı delinmedi yavrum. Ama birazdan ben senin kafanı delicem. Çabuk kalk!"
"Tamam lan. Piç kurusu kalktım."
Kızları uyandırdıktan sonra odama çıkıp üstümü giydim.Bu arada söylemeyi unuttum. Allaaah okul serbest kıyafet lan. Yaşasın dostlar ahey ahey ahey. Ama olsun okul yinede okuldur. Ve ben bir öğrenci olarak okulu sevmiyorum. Kim bilir bu okulu bana sevdirecek birisi çıkar karşıma. (Medya)
İçeri geçip kızların gelmesini bekledim. Onlarda gelince çıktık.Arabama binip okul yolunu tuttuk gelir gelmez Zehra'dan öğrendiğim drifti atarak arabayı park ettim.
Okula doğru yürürken tüm gözler üstümüzdeydi. Onları aldırmadan müdürün odasına gittik.
Müdürden sınıflarımızı öğrendik ve 12/D ye doğru yürümeye başladık. Sınıfın kapısını tıklatmadan Ece hemen daldı. Hoca önce bir şaşırdı sonra yeni olduğumuzu fark edip kendimizi tanıtmamızı istedi.
"Hocam ben Afra Sönmez. Buraya eski okuldan kavulduğumuz için geldik.""Hocam ben Ece Korkmaz. Uzun zamandır tekvandocuyum bana bulaşmayın."
"Ben Zehra Duman. Bu kadar yeter."
Deyip yerimize geçtik en arka sıradaki boş yere Zehra ve Ece oturdu. Onların önündeki meteorun yanıda bana kaldı herhalde.
Laaağğn bu çok taş. Maşallah analar neler doğuruyor. Hey yavrum hey.
"Ne diyorsun?"
Hıığ ne? Ben dışımdan mı konuştum? Allah kahretsin. Ne diycem şimdi."Ne hiçbir şey demedim. Ne dedim ki. Yoo demedim. Dedim mi? Hayır."
"Tamam anladım. Ne uzatıyorsun!"
Hih çok bilmiş kes be.Böyle sıkıcı bir dersin ardından kızlarla sohbete daldık. Ece
"Lağğn şu sizin öndeki solda oturan çocuğu gördünüz mü? Ay ya da görmeyin lan. Bugüne bugün enişteniz o sizin."Zehra
"Ne diyorsun kızım. İlk günden ne bu sevda."
Ece
"Aman banane zaten tipe bak işim olmaz benim öğğğ."
Afra
"Hee kızım hee. Neyse kankalar hadi ders başlıycak. Ben şu yanımdaki taşla ilgileniyim."
Zehra
"Noluyor lan ilk günden. Size bir şeyler olmuş. Tövbe yarabbim çok tövbe."Zehra'ya aldırmadan sırama geçtim. Meteoru bekledim ama o dersten sonra o ve öndekiler bir daha gelmedi.
Kızlarla eve gidip bugün hakkında konuştuk. Yemekten sonra film izledik. Film bitince de
"Hadi lan uyuyalım. Yarın kalkamiyorsunuz. Sonra bir de sizinle uğraşıyorum."
Dedim ve onları beklemeden odama çıktım.Yanımda oturan taş meteor insan dışı varlığı düşünüp yarın adını öğrenme şeysini kafamda yapılacaklar listesine ekleyip uyuyakaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Düşmanlar
Teen FictionAfra 18 yaşında ailesinin ve abisinin gözdesi. Çocukluk arkadaşları Zehra ve Ece ile birlikte ayrı ev telaşındalar. Yeni evlerine yakın olan Yılmaz kolej bakalım başlarına ne iş açacak...