Love?

116 11 19
                                    

Hey Guys! Just saying I am adding a few more people than the people I put in the description. With that being said, let's get on with it.

*teleportation*

Cory: WHY?!!?!?

Tommy: DID U HAVE TO DO THAT?!

Me: Yes, I did have to do that and also this chapter has MY asks and dares. Next Chapter has the public's.

Ashlie: I. AM. DYING!!!!

Me: Well hope you like it cause this one is for you.

Ashlie: Ok, I wanted them to suffer, not me.

Me: Dare 1. Ashlie and Jon KISS!!

Ashlie & Jon: Wait, WHAT?!?!?!?!

Tommy: Vright, enough chit chat and just get on with it.

*Tommy pushes Ashlie and Jon so they kiss*

*Ashlie fainted*

Jon: *blushing madly* *mumbles so no one hears* O My Gosh. My dreams have come true.

Me: What was that Jon?

Jon: N-nothing.

Me: OK? Anyways, since Ashlie fainted, why don't you pick who goes next Jon?

Jon: Ok, Cory.

Cory: WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY?

Me & Nick: Jeeeeez Cory. That is a lot.

Me: Anyways, since Jon chose Cory. Shelby and Cory KISS!!

Shelby: Sure!

Cory: Wait wha-

*Shelby kisses Cory*

Me & Ashlie: *screaming and fangirling* OMG. THE SHIP HAS SAILED!!!!!!!!!!

45 Minutes Later...

Me: Okay, Uni and Tiff you're up.

Uni: Wait, do u mean Tiff as in-

Me: Yup

*Uni madly blushes*

Tiff: Sorry I Am So Late.

Me: Well it's u and Uni so-

*I push Tiff and Uni together so they kiss*

Nick: Awwwwwwww How cute.

Tommy: Vright vright. Wait, Me, Nick and Shara are left so does that mean?

Me: Yup you and Nick.

Everyone: Come on just do it already!

Nick: Fine.

*Nick snoggs Tommy*
*Everyone Screams*

Me: U could have kissed normally but OK. I WON'T judge.

Nick: Good.

Me: My Last dare is 7 minutes in heaven with your partner. So Jon and Ashlie are first.

Ashlie & Jon: Awwwwww come on.

*Everyone pushes Ashlie and Jon in the room*

Time skip...

*Jon's hair is a bit ruffled and Ashlie walks out happy*

Me: 1 done 3 to go. Cory and Shelby. Your Next.

Cory: Why do I bother?

*Tommy and Nick pushes Shelby and Cory in the room*
*Tommy and Nick high 5 each other and blush*

Time Skip...

*Both Cory and Shelby's hair are ruffled and they hold hands happily.

Me: Wow sis. U and Cory are made for each other.

Shelby: *blushes* Shut up.

Me: Anyways, Uni and Tiff.

Time Skip...

*They both walk out like Jon and Ashlie*

Me: How was that going, Tiff?

Tiff: O/////O N-nothing.

Me: And last of all, my favourite couple, Tommy and Nick.

*Me and Ashlie push Nick and Tommy in*

Time Skip... (cause I can)

*Nick and Tommy were the same as Shelby and Cory except Nick was carrying Tommy bridal style*

*Me & Ashlie faint from fangirling*

Cory: Guess that's it then.

Dawn & Uni: Please comment an Ask or Dare.

Tiff: Shara would just LOVE to hear some dares or asks.

Me & Ashlie: Thanks for reading this Chapter. See u on the next one. ❤️

Ask Or Dare - The Crew Where stories live. Discover now