Prológus

57 5 5
                                    

2017. Aug. 26.
Új suliba kerülni nem gyerekjáték. Új osztályba egy kissé könnyebb, de azért még mindig okozhat egy kevés fejfájást az egész ügy, főleg, ha nem ismersz senkit.
Nekem egy kicsit könnyebb dolgom van. 2 éve a Móriczba járok, hatosztályos képzésre. Vagyis, jártam. A családommal közösen eldöntöttük (az én ötletem volt, ők pedig jóváhagyták), hogy átmegyek kéttannyelvre, ami szintén a sulimban indul. Tehát olyan lesz, mintha osztályt váltanék egy évfolyamon, nem nagy cucc. Felvételiztem, felvettek, elrendeztük a papírokat, így szeptembertől hivatalosan is a Móricz padjait koptatom. Eddig is azt koptattam. Na mindegy.
Az egyetlen problémám, hogy nem ismerek senkit se az új osztályomból, se az évfolyamról. Na jó, ez így persze nem igaz. A legjobb barátom, Dani, szintén átjön velem kéttannyelvre, és át is vették. Aztán még ott lesznek azok a volt osztálytársaim, akik az általánosban boldogítottak, és felvették őket a Móriczba. De rajtuk kívül csak a tanárokat, meg persze a DÖK-ös diákokat fogom ismerni, tehát még így is lesz egy csomó ismeretlen arc.
Bevallom őszintén, kicsit félek. Holnap indulunk busszal a kempingbe, ahol a békatábort tartják, és bár nem kell sok minden, én még mindig nem pakoltam be. Neeem baj. Jó lesz ez, megismerek új embereket, ha meg mindenki bunkó, ott van nekem Dani. Apropó, Dani. A legjobb barátom hetedik óta, ami szintén az az év, mikor teljesen reménytelenül beleszerettem. Kissé fura a kapcsolatunk, mert bár pont az a fajta srác, aki mindenkivel jóban van, még egy másik lánnyal se láttam azt csinálni, amit velem szokott. Napi szinten keresi a fizikai kontaktust, legyen az egy vállon simítás, vagy egy reggeli ölelés. És én hülye még mindig próbálom elfelejteni, de ha ilyet csinál, nem tudok mit tenni. Ja, és az se segít, hogy képes vigyorogva a képembe bámulni úgy, hogy az arcunk centikre van egymástól. Ezt heti egyszer biztos eljátssza.
Szóval, mindent összevetve, jó lesz ez a tábor. Nagyon remélem.

Félénk SzerelemWhere stories live. Discover now