Stau si ma gandesc la tot ce mi s-a intampat in liceu,la zilele cu prietenii,dar mai ales la tatal meu,ma gandesc in fiecare zi la el .Habar nu am cine e. Am un tata vitreg,dar nu se comporta asa de bine cu mine si cu el la pachet ii si insuportabilul de fi-su care ma scoate din sarite in fiecare zi. Ai sa lasam povestile lacrimogene si sa trecem la lucruri serioase. Peste o sapatamana ne mutam in Arizona pentru ca Robert ,tatal meu vitreg si-a mutat firma de Arhitectura acolo si mama vreaa sa deschida un muzeu de Arta . Ma bucur foarte mult pentru ea ca vrea sa-si implineasca visul, intr-un fel pentru mine e bine caci oricum eu tot acolo ajungeam pentru ca am o bursa de studiu completa la University of Arizona in Phoenix. O universitate foarte buna, dar partea proasta este ca trebuie sa ma despart de prietenii mei cei mai buni, liam si Hailee, cu care trebuie sa ma intalnesc peste 2 ore. Pana atunci sa ma prezint, ma numesc Melody Quenn, am 20 de ani impliniti luna asta, sunt o fata foarte sensibila un pic mai timida, vulcanica (nu inteleg cum ma poate suporta mama) si dupa cum imi zic prietenii foarte,foarte desteapta mai bine zis tocilara.
*Feeling used But I'm Still missing you And I can't See the end of this* iar telefonul asta chiar daca iubesc melodia asta de azi dimineata tot imi suna in cap. E lian oare ce vrea mai este sunt 2 ore pana la intalnire.
Comvorbire telefonica
-Ehi Liam
-Buna Mel,ce faci?
-Bine ma pregatesc,Hailee e cu tine?
-Da, te asteptam, putem sa venim la tine apoi mergem toti trei la locul nostru.
-Bine haideti ca ma imbrac repede si mergem.
-Ok ,ne vedem, pa!
-Pa!
Incheiere comvorbire telefonica
Arunc telefonul pe pat si ma duc repede in baie sa fac un dus, dupa ce am terminat sa ma spal, imi spal dinti si ma infasor intr-un prosop . Ma duc in fata sifonierului si ma uit la haine, am o gramada, dar parca nu am nici macar o bluza. Pana la urma decid sa ma imbrac cu o bluza alba, o pereche de pantaloni de piele si ma incalt cu pereche mea preferata de vans grii. Imi usuc parul si imi fac repede niste bucle. Imi pun in rucsac telefonul ,cheile, portofelul si cobor repede scarile. Ajunsa in living il vad pe "fratele meu" , Chris, tolanit pe canapea si vorbind cu prietenii mei. Liam se intelege foarte bine cu el, dar Hailee e la fel ca mine de fiecare data cand il vede ii vine sa il stranga de gat.
-Hei surioara, ai fost pana in Londra sa te imbraci. zice chris razand
- Nu,dar o sa te trimit pe tine imediat daca nu taci din gura. zic eu
Hailee si Liam vin spre mine razand si ma imbratiseaza
-Ai sa mergem. zice Hailee
-Pa fratioare, poate pana ma intorc te mananca canapeaua aia !!
- Da Doamne sa se intample. zice Hailee
- Sarcastica ca intotdeauna surioara!!
- HAIDETI fetelor sa mergem!!! Pa frate. Zice Liam strangandui mana lui Chris.
Imi iau geaca pe mine si ma duc in garaj sa-mi iau motocicleta . O aleg pe cea de la BMW, R 120 de culoare grii metalic mat si o iau pe Hailee cu mine pentru ca motocicleta ei e la service. Liam ne deschide usa de la garaj si se impiedica de o piatra si era cat pe ce sa faca cunostinta cu cimentul.
-Ai grija pe unde mergi impiedicatule. zice Hailee razand cu lacrimi si eu dupa ea.
-HAHA, Ce amuzant. zice Liam si se urca pe motocicleta lui Suzuki GSX-R1000A rosie.
Pornim motoarele si o demaram in viteza. Liam mai injura niste soferi, dar asta e in plus.
-Am ajuns ! spunem noi la unison
Asta e locul nostru secret, va intrebati cum l-am gasit. Va spun acum. Aveam 16 ani, am fost intr-o excursie cu scoala cu cortul si noi plictisiti ne-am indepartat de grup si am gasit locul asta. Pe net am gasit ca era o sala de spectacole, dar ce sa caute o sala de spectacole in mijlocul padurii. Imi iau spray-urile di rucsac si incep sa fac grafiti pe peret. Asa imi ocup eu timpul liber . L-am desenat pe Einstein cu un spray in mana si prietenii mei au inceput sa rada.
-Numai la scoala te gandesti Mel!! zice Hailee
Eu la auzul cuvantului scoala m-am intristat.
- Ce-i cu fata aia. spune Liam
A venit momentul, pana la urma trebuia sa le spun. O veste proasta. Vestile proaste sunt aducatoare de tristete. Le urasc, dar oamenii in diferite circunstante sunt nevoiti sa le spuna chiar daca stiu ca o sa raneasca persoanele pe care le iubesc. Imi iubesc foarte mult prietenii, ne cunoastem din clasa 1 e si normal, si acum ca trebuie sa-i parasesc mi se rupe inima in doua, ce sa ma fac eu fara ei!!!
-Trebuie sa va spun ceva.
-Ce trebuie sa ne spui? spune Liam
- E proasta sau buna? spune Haile
-Si,si
- Spune o data!!!
- Ne mutam ! spun eu cu lacrimi in ochi
Buna dragilor. Asta e prima mea carte , sper sa va placa!!! La media e Melody.
CITEȘTI
Come back to me
Teen FictionEa,Melody Quenn, o fata simpla, dar foarte desteapta care nu se lasa asa de usor pacalita. La cei 20 de ani ai ei il reintalneste pe baiatul care a facut-o sa sufere in adolescenta . Ea incearca din toate puterile sa nu repete greseala care a facut...