Okej så jag har några idéer på foscar böcker jag tänker släppa i framtiden men jag vill veta vilken ni vill ha först så jag ger er tre böcker med beskrivning på dem så får ni kommentera vilken ni vill ha först❤️
1: sommarlägret
Felix mamma hade tjatat på honom under hela vintern och våren att göra något annat än att bara sitta inne på sitt rum och spela guitar och nynna på sina favorit låtar i mörkret helt för sig själv så hon skickade iväg honom till ett sommarläger med tema musik där han skulle få vara med andra. När Felix kommer till lägret får han dela stuga med en kille som heter Oscar och dem blir snabbt vänner med varandra.
Under lägrets tid kommer dem närmre varandra och kärlek sprider sig över lägret....2. Dance off
Oscar och Felix dansar i två helt olika dansstudios, Oscars är rik med massor av exklusiva lärare, kläder och lokaler och Felix är pank med vattenläckor, kläder dem får du själva och en ända lärare...
Det är dags för nationals vilket betyder att dem bästa dansstudios i landet får åka och tävla mot varandra.
Felix dansstudio är en av dem bästa men dem kanske inte har råd att åka, Oscars dansstudio är också en av dem bästa och åker utan några problem alls...
Kommer Oscar och Felix träffas på nationals? Tar Felix grupp ens sig dit?3.MTV
Jag såg dig på MTV, mitt hjärta stannade upp.. jag vet inte om det var för din sångröst eller ditt unika och älskvärda utseendet men det var helt fantastiskt...
Men varför skulle du ens veta vem jag var, du är Felix Sandman en världskändis och du faller för tjejer och tjejer faller för dig....Kommentera vilken ni tycker bäst om så kommer den publiceras inom kort hihi
YOU ARE READING
Instagram | Felix Sandman
FanfictionFelix Sandman en av Sveriges mest populära tonårskillar. Becka Watson en känd instagramare Fans börjar shippa dem men kommer dem någonsin bli kära?