Merhaba!Bu benim buradaki ilk hikayem.Umarım beğenirsiniz.
Cumartesi sonunda geldi.Derslerden sokağa çıkıp oynayamıyordum.Sabahtan çıktım dışarı.Arkadaşlarımı çağırdım.Bazısı uyuyordu,bazısı kalkmıştı.Uyanık olanlar benimle birlikte sokağa indiler, uyayanlar da sonradan katıldılar bize.Akşama kadar sokakta oynadık.Artık hepimiz yorulmuştuk.Tam evlerimize gidecekken önümüze bir adam çıktı.Bize doğru yürümeye başladı.Ben çok korkuyordum.Aslında hepimiz kokuyorduk.Hemen kaçmaya başladık.O da bizim peşimizden koşmaya başladı.Biz hızlanıyoruz, o da hızlanıyor, biz yavaşlıyoruz, o daha hızlı koşmaya başlıyor.Biz son gücümüzle koşmaya devam ettik.Yol boyunca bir tek insana rastlamadık.Bu nasıl olur?İstemesek rastlarız, istersek rastlamayız.Sonunda birine rastladık ama o da onun arkadaşıymış.Bizdeki şansa bak.Onun arkadaşı tabi bize biraz uzaktı.O yüzden hemen gördüğümüz ilk sokaktan girdik.Orada bir yer olduğunu gördük.Hemen oraya girdik.İkisi önümüzden geçtiler ama bizi görmediler.Onları atlatmıştım.Biraz geçtikten sonra oradan çıktık.Evlerimize gitmeyi düşündük ama olduğumuz yeri bilmiyorduk.Biraz orları turladıktan sonra bir bakkala rastladık.Hemen içeri girdik ve olayı anlattık.Bize inanmadı.Biz de inanması için çok ısrar etmedik.Hemen adresimi verdim ve nereden gidileceğini sordum.Anlattı.Hemen yola koyulduk.Giderken onları gördük,onlarda bizi gördü.Ters yöne doğru kovalamaya başladılar.
Nasıl olmuş?Yorumlarınızı bekliyorum.