I Love You

14 0 0
                                    

Je další den ráno a Mia právě vstala.Ustlala si postel, vyndala si čisté oblečení a  vydala se do koupelny, kde si dala sprchu a udělala raní hygienu.

Udělala si míchaná vajíčka a z ledničky si vyndala sladké červené jablko

Udělala si míchaná vajíčka a z ledničky si vyndala sladké červené jablko.Když se najedla,vyšla ven z baráku a namířila si to za Alexem. Mia došla k baráku a zazvonila. Alex ještě spal a když uslyšel zvonek,ihned vstal a šel otevřít.

Myšlenka Mii

Když otevřel dveře ,byl jen v boxerkách.To jeho tělo nikdy nedostanu z  hlavy, je tak rozkošné. MIluju ho!

Alex: Ahoj krásko.Nečekal jsem tě promin. Teď jsem vstával.

Mia: Ahoj krasavče. Jestli jsem tě vzbudila tak se omlouvám.

Alex:  Neomlouvej se. Jo a pojď dál.

Mia si všimla nádherného nábytku . Moc se jí tam líbilo. Alex se převlékl. Když se vrátil do obýváku zeptal se Mii zda něco nechce k pití . Udělal tedy pití a sedl si vedle ní a vzal ji na klín. ,,Miláčku jak ses vyspinkala?" zeptal se. ,,Nádherně,včera byl nádherný den, moc děkuji ." odpověděla.Pustili si film,Mia se opřela Alexovi o rameno a odpočívali.,,Zlato? Mohu tě pozvat dnes na oběd ?" ,,Ale Ano,ráda to přijmu."Vydali se společně do restaurace,kde se naobědvali.Bylo slunečno,šli se projít k oprámu. Roztáhli si ručník, slékli se do plavek a opalovali se. Alex si šel po chvilce zaplavat a napadlo ho,že by u něj mohla Mia přespat.,,Ale jak se ji mám zeptat?" pomyslel si.

Alex: Princezno?

Mia: Ano?

Alex : Nechtěla bys u mě dnes přespat?

Mia: Strašně ráda miláčku :) Akorát si musím dojít pro pár věcí ke mě domů.

Alex: To není problém,pro tebe cokoliv lásko má

Ještě chvilku se koupali pak vyrazili směr Miin barák. Mia rychle vyběhla schody,zabalila vše potřebné a v cuku letu byla už dole u Alexe. Když  dorazili  domů  , dívka hodila sprchu a kluk připravil večeři.

POHLED MII

,,Jsem se osprchovala, vzala jsem si jeho tričko a lehla jsem si k němu do postele. Přinesl mi nádhernou večeři,která chutnala výborně.Nejen že je nádhernej,on umí i dokonale vařit. jsem z něho ůplně unešená."

POHLED ALEXE

,,Moje láska si šla hodit sprchu. V koupelně jsem ji připravil mé tričko, ve kterém bude spát.  Rozhodl jsem se  ji udělat výbornou večeři do postele. Lehli jsme si do postele,snědli večeři a pustili si film. Mia se ke mě přitulila. Asi po hodině usnula a tak jsem film vypnul a usnul též."

Já,Ty a NIKDO jinýKde žijí příběhy. Začni objevovat