1.

19 3 0
                                    

PRVY DEŇ PRÁZDNIN🌈
Jes prvy den prazdnin, vsetci sa tesia hadzu papiera a ja len tak sedim a rozmyslam preco tomu dievcatu vidno gatky,preco ma take velke stehna, nie je jej ta podprsenka mala? No vratme sa do realu.... posledny den skoly a naopak prvy den prazdnin Niky Robertsovej... ach jaj aka som rada ze vypadnem. Myslim ze nie som jedina ked som az taka zufala a vycerpana z tej skoly ked sa rozpravam sama zo sebou? Sebou? Sebou?
,,hallo zem vola nikol?!''
,,sorry rozmyslala som''
,,uz nemas preco...'' povedala strasidelne.
,,Co co ti je hulila si?'' Skocila som jej do reči.
,,Mozno...ale o to tu nejde dobre!😂 chcela som len povedat ze nemas preco lebo uz budeme chodit len na party''
,, ja a ty? Si si ista? Akoze som kralovna plochy viem to rozbalit, ale co je s tebou? dievca nikdy si na take nechodila"
,,No mozno som niekoho niekde nahodou stretla.."
,,Madie nehovor ze to bol niko?! By ma uz naozaj jeblo..."
,,nie nie ja len mam pre teba navrh"
,,ano pocuvam"
,,viem ze za tento skolsky rok si prezila krasny vstah plus bonus zdrcujuci rozchod a..."
,,nepokracuj,dakujem"
,,a mna napadlo ci by si nechcela zajst do LA sa trochu zabavit"
,,to si robis gate. Ja. LA. Sama. Neodmietnem aj keby co bolo.."
,,ale mali hacik😊" pripomenula madie.
,,no daj"
,,letime...no..no letime proste zajtra"
,,co co co?"
,,ty si chora"
,,beries?"
,,dajak ten čas na balenie pretrpim.. jasne ze"
,,ides? Mama ma caka? Iba ak chces. Mozme ta hodit domov!"
,,nie ,som v pohode"
,,tak rano pa"
,,pa" dokoncila som konverzaciu. A začala som sa hlboko rozpravat s mozgom.
,,Zabudla som vam povedat este nieco pan mozog...tento krat si nezabudni plavky😂,,

Normalne dievca s debilnymi napadamiWhere stories live. Discover now