Dark Secrets-Cap. 1

89 1 0
                                    

Totul a inceput in vacanta de vara... cand doua fete obisnuite,pana azi,isi serbau primul an de cand sunt cele mai bune prietene( Chelsea si Anne ).

P.O.V Chelsea:

Nu m-am gandit niciodata ca voi ajunge prietena cu Anne.Prima data cand am vazut-o a fost in cabinetul de chimie al doamnei Patrick,totul mirosind a parfum ieftin si sudoare.Parul ei lung,roscat cu suvite blonde era prins intr-o coada de cal.Purta o rochie mini,de un alb luminos,iar in picioare avea tocuri turquoise care ii faceau gleznele perfecte.Arata prea bine pentru fetele din scoala mea,nu ca ele nu erau frumoase doar ca...ea avea acel..ceva.

Ne plimbam pe aleea din apropierea vilei mele,tinand in maini pungi de cumparaturi si lattele nostru macchiato.Eu ca de obicei cu tenesii All-Star negri,iar ea cu pantofii de lac primiti de la mama ei (care acum era moarta).

Pff...

Pov.

Fetele isi lasara gentile sa cada de pe umar si urcara treptele albe si reci.Anne se tranti in patul mare si moale al lui Chelsea si se uita la candelabrul superb.

-Deci...ce ai pregatit pentru azi?

-Nimic special...3 pizza XXL,6 cutii de bomboane si acadele si 5 sticle de suc...Bleahhh...

-Si ...cocolata?

-7 cutii....favoritele tale.

-Perf...

Buf*

Ceva se intamplase jos,la parter,dar...eram prea speriate sa verificam.

P.O.V Anne

Privind-o pe Chelsea cum statea acolo cu parul ei blond,dat pe spate si ochii ei albastrii aproape inlacrimati,imi dadeam seama ca ceva ingrozitor avea sa se intample.

Am coborat,iar acele scari reci.Aveam un sentiment ciudat.Intrand in sufragerie...nu stiam cum sa ne explicam un lucru ca asta.Plasma era pe jos,iar masa din sticla era sparta.Curatand cioburile,am decis sa tragem masa la o parte..bine...ce mai ramasese din ea... .O bucata lucioasa,de culoarea parchetului era lipita pe jos.Amandoua am avut tendinta sa o desfacem.

-Chiar vrei sa o facem?intreba Anne cu vocea tremurandu-i.

-Mdea...adica...ce se poate intampla,raspunse Chelsea cu o voce care vroia sa arate ca e dura,da pe fata ei era alta expresie.

-La 3 tragem!

1...2...3.

Pov.

Un aer rece venea din gaura de sub bucata.Ciudat...Chelsea statea acolo din clasa a 3-a si nu descoperise gaura.5 ani in casa aceea!

-Intram?

-...Nu sunt chiar sigura de asta,Chelsea.Dar...daca nu incerci...

-Nu reusesti!

-Ok...sa intram!

   ...

                                                                                                                                BuBu&Anne

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 11, 2012 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dark Secrets-Cap. 1Where stories live. Discover now