....: Prostule!
....: Tampit-o!
....: Dobitocule!
....: Idioat-o!
....: Cretinule!
"Mda... Asta e cearta noastra zilnica cu colegul meu. Nu il suport! E un cretin mare cat casa si mai are si diploma! Are niste glume seci, care ma dezgusta! In fiecare zi face misto de toti din jur, asta e un lucru foarte enervant. Se crede mare si tare, un tip super smecher si bad boy...ei bine nu e! E doar un baiat care imi provoaca sila. Dar cel mai enervant lucru e ca toti spun ca ne potrivim de minune.... Blee, imi vine sa vomit doar cand aud asta. Eu cu dobitocul ala...no way! Nici nu imi place de el si nici lui de mine, chiar daca ceilalti spun ca lui ii place de mine. Ooohh...mi-a venit o idee! Iar daca chiar ma place, ceea ce sper acum, planul meu o sa mearga de minune! O sa fie perfect! Oricum se apropie 1 aprilie, adica e maine, asta o sa fie farsa anului! Saracutul o sa cada pe fata! Deja imi imaginez fata lui...mamma, o sa fie cam dur, dar chiar merita, pentru ca e nesimtit. O, da am uitat sa ma prezint. Stiam eu ca am uitat ceva, nu as fi eu, daca n-as uita ceva. Deci, sunt Cristina, Criss pe scurt, am 15 ani, sunt o fata draguta, putin mai nebunatica si prietenoasa. Baiatul cu care m-am certat mai devreme si in fiecare zi de altfel, e colegul meu de clasa Vlad, Vladutu' prostutu', cum ii spun eu. Chiar nu stiu de ce, dal nu-l suport, defapt sunt momente in care ne intelegem chiar bine, dar momentele astea sunt putine, mai mereu ne certam, nu exista o zi sa nu ne certam, chiar si pentru un lucru prostesc sau care nu ne afecteaza pe noi, dar deja m-am obisnuit, daca nu ne-am certa, probabil as simti lipsa asta. Chiar m-am obisnuit cu certurile zilnice cu el, deja e ceva normal pentru mine si cred ca si pentru el. Motivul ceartei de acum a fost un coleg care sa fiu sincera, nici nu mai stiu ce a facut, stiu doar ca eu credeam ca nu e bine ce a facut, iar Vlad ca face ce vrea, si asa a inceput cearta. De cele mai multe ori nici nu stiu de ce ne certam, deja vine de la sine. Orele au trecut repede, pai timpul trece repede cand te certi, mda ne-am mai certat o data cu Vlad, a fost amuzant... Dupa ore am mers direct acasa. Acasa m-am odihnit putin, dupa care mi-am facut temele, iar dupa m-am apucat de plan. Am planuit totul ca la carte, fiecare detaliu in parte... Dupa toate astea s-a facut destul de tarziu si m-am bagat si eu la somn."
---Dimineata la scoala---
Lara: Deci! Spunemi planul ala odata!
Criss: Stai putin! Abia am ajuns!
"Lara e cea mai buna prietena a mea, chiar de ne cunoastem doar de cateva luni ne-am imprietenit repede, e o fata super draguta si de treaba. Are parul scurt, dar nu prea, pana la umeri, saten inchis, ochi caprui si are ochelari. Ei bine, atat despre ea."
Criss: In primul rand, chiar crezi ca Vlad ma iubeste?
Lara: Da, normal! De ce? Iti place de el?
Criss: Nu ma! E parte din plan! Daca ma place e perfect.
Lara: Hai zi odata!
Criss: Planul meu, adica farsa ar fi sa-i trimit un mesaj ca-l plac si nu stiu ce si sa ne intalnim undeva si...
Lara: Si??
Criss: Stai ma sa termin! Unde ramasesem? A, da...deci sa ne intalnim si el ar veni ca mna, ma place si dupa la scoala i-as da vestea bomba, sau nu m-as duce si i-as trimite un mesaj ca o fost doar o farsa de 1 aprilie.
Lara: Uuuu...imi place! Esti malefica! A iesit monstrul din Cristinica...
Criss: Nu-mi mai spune asa, nu mai am 4 ani!
Lara: Bine crissulici!
Criss: Bine Larita! Te iubesc sisule!
Lara: Si eu piticanie!