Kringgggg !! Kringgg ! (5.25 pagi )
Dihiraukan .
Satu .
dua .
tiga .
K Loceng pun dah fade up jadi ..
( 7.18 pagi )
Si gadis terpisat pisat bangun.Matanya digosok beberapa kali dan cuba untuk melihat jam di meja kecil bewarna kelabu bersebelahan dengan katilnya.Matanya membulat tidak percaya.
"7.18 pagi?Ya Allah!Lewatttt..Dah lewatt!Aiden,bangun!,'' Delisha terus menggoncang tubuh suaminya beberapa kaliyang masih tak ingat dunia .
"Ish.Apa?!,'' marah Aiden.
''Apa kau cakap.Hei,dah pukul 7.18 dah..bangun..Nanti lewat nak gi sekolah!,'' tengking Delisha.
Aiden yang layu terus segar..7.18?What the...
"Hah?7.18?Weh,serious ahh?'' tanya Aiden,terkejut.
"Yelah..abistu pe kejadahnya aku jerit macam mameemonster kat sini...,'' perli Delisha.
Aiden terdiam..Fikir ape tah HAHAHA
"Emm..Aku rasa ernn..tak yah la gi sch..Lagipun dah lewat..Kang tak pasal pasal masuk buku biru kang,'' Aiden memberi cadangan.
Delisha terdiam.Betul jugak tu.Sape je yang nak masuk buku biru ern..BUKU BIRU TU IALAH BUKU DISIPLIN DAN TINGKAH LAKU PELAJAR yang dipantau oleh cikgu teramat hebat iaitu cikgu BAHARUDIN anak ROSLAN !
"Emm.Ye tak ye jugak ern..Furthermore,kau kan ketua KP..Memang tempah maut lah kalau datang lewat.Okay lah,tak yah datang,'' kata Delisha setuju.
''Okayy..so sekarang ni,aku nak tidur dulu.Headache tetibe.,'' Aiden menarik semula selimut lalu menyelibungi tubuhnya.
"Okayy..ehh tapi japp.Reason?Aku nak hantar kat group nihh,'' desak Delisha.Tangannya mula membuka keylock di iphone 6 s miliknya yang bewarna pink roses.
"Sakit perut..muntah muntah..cirit birit..,'' kata Aiden lalu terus tertidur
"HMM.."
Delisha terus membuka whatsaapnya lalu dicari group kelasnya dengan Aiden.
F5 ATLANTIK 2K17
N.ZARIS.DELISHA : Assalamualaikum..Guys,me and my horse absent today..Tetibe Aiden buat hal.Sakit perut,muntah ngn cirit birit
FyaZahidd : K..GWS Aiden..
and banyak lagi kawan ii kitorng yang wish GWS kat dia..Haduu!Members kena tipu woo..Manede sakit..YELAA.Headache je -_-
Then aku sambung tidur balik ..
So how?Sorry sangat ii sebab story OH NO NEVER tu kena stop dulu jap.Ada problems sikit.ANd admin nak focus kat cerita ni dulu.Every mistakes or typo,I'M REALLY SORRY..I will fix its afterwards.ENJOY AND SMILE :)
SALAM CERIA,
AAbtMS
##a_allowed href="https://www.wattpad.com/user/myyhfluffy" ## ##a_allowed
YOU ARE READING
Love You , Mr KP !
Teen FictionNik Zaris Delisha , seorang gadis yang sangat aktif dalam bidang sukan . Mempunyai peminat yang ramai , tetapi semuanya ditolak kerana dia sudah mempunyai status ' WIFE ORANG ' Tengku Aiden Raafif , lelaki yang berkarisma tinggi . Cerewat dalam pem...