Kapak İsteyen Herkes Okusun!

78 26 7
                                    

Merhabalaaar!

Size rahatsız olduğun bir kaç seyden bahsedeceğim ^^

Birincisi bana özelden mesaj atarak yapacak mısın diye sormayın. Kitap başlığında alım durduruldu yazana kadar alım var. Ve eğer özel bir durum yoksa özelden mesaj yazmayın.

İkinci olarak yorumları part part ayrı ayrı yazıyorsunuz benim onlara bakasım gelmiyor ve okumuyorum. İsteğinizi tek bir yorumde tüm künyeyi yazın.

Üçüncüsü eksik künye yazıyorsunuz. Nasıl bir kapak istediğinizi belirtmiyorsunuz. Sonra ise yaptığım kapağa 'İdare eder - istediğim gibi değil - karakter keşke böyle olmasaydı' gibi yorumlar yazıyorsunuz. Bilin isterim ki ben bir emek harcıyorum.

Son olarak -sözüm meclisten dışarı- bazıları ya sadece kitabı oyluyor ya sadece beni takip edip sadece ilk ve son bölümü oyluyor. Bilin istiyorum hepsini kontrol ediyorum.

Ve bana durmadan ne zaman gelicek diye sıkıştırmayın. Zamanı gelince gelecek.

Ve eğer bunu okuyorsanız burada yazdıklarımdan sizde yaptıysanız düzeltmezseniz sıranız geldiğinizde söylemeden yorumuzunu sileceğim. Günde en az 5-6 istek geliyor. Ve çoğu gerçekten bir kapağa ihtiyaç duyuyor. Onlar için ayıracağım zamanı harcamak istemiyorum.

-Başka bir sayfadan kitap kapağınız benden önce gelirse önceden haber edin kullanmadığınız kapak olarak kalıyor diğerlerinki geç kalıyor.

Umarım bundan sonra dikkat edersiniz.

Seviliyorsunuzzz... ♥️

Kapak Tasarımı |KapandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin