Yazım yanlışlarım olabilir.Şimdiden özür dilerim.Okumaya başladığınız tarihi şuraya yazın lütfen----》
-İYİ OKUMALAR-Yumuşak koltukta iyice yayılmış,gözlerimi kapatmaya hazırlanıyordum ki sarsıntıyı hissetmemle yerimden sıçradım.Kendimi, kendime ne oluyo diye sorarkene buldum.Yoksa deprem mi oluyo.Aman allahım lütfen başka birşey olsun.İçimi bir korku kaplamıştı.Sarsıntı gittikçe artarken güç bela bahçeye çıktım."Anne!" "Anne!" "Anne!" Annem bana cevap vermiyordu.Donmuştu sanki.Yerinden de kıpırdamıyordu.Endişelenmeye ve paniklemeye başlamıştım.Yanımızdaki bina tuzla buz olmuştu.Koskoca bina yere o kadar kötü düştü ki! Çığlıklar atıyorlardı binanın içersindekiler.Sokaklarda insan seli vardı,herkes bir oraya bir buraya koşup dursada bu felaket bitmicekti. İçeri girmeye karar verdim.Kalbim çok hızlı atıyordu.Zor nefes alıyordum.Korku tüm bedenimi ele geçirmişti.Sırtımı duvara yasladım ve kendimi büzebileceğim kadar büzdüm.Gözlerimi kapatıp derin nefesler alırken annemin çığlığı kulaklarımda yankılandı."Anne!" diye var gücünle bağırdım.Hayatımda beni seven tek kişiydi. Kardeşim bile beni beni bazen tersliyordu.Kardeşim!!!En son odasındaydı.Göz yaşlarımı sildim elimin tersiyle.
"Feckoy"
Bağırışım tüm odada yankılandı.Annem sağ mı bile bilmiyordum.Bahçeye şuan çıkamazdım.Birazdan benim bulunduğum evde yıkılıcaktı. Fockey'in odasına gitmek için koşmaya başladım.Aniden evimizin çatısı çöktü ve bardaktan boşalırcasına yağan yağmur evin içine dolmaya başladı.Şimşekler ve gök gürültüleri çığlıklar...Kapıyı açtım. Odada ateşler içerisinde yanmış kardeşimin bedeni vardı.Hıçkırıklarım ve sümüklerim birbirine karışmıştı.Onun yanına gidemiyordum çünkü ateş tüm odayı nerdeyse kaplamıştı ve bana doğru geliyordu.Yangın,bilgisayarın patlamasıyla olmuştu.Eğer kapıyı açarsam su odaya giricek ve boğulucaktım.Kapıyı açmassamda sonum onun gibi olucaktı.
Fockey...Kardeşim...
"Hayır,sen ölmedin kalk,lütfen."
Sırtımı kapıya yaslayarak başımı iki elimin arasına aldım. "Fockey ölmedi,bu bir rüya.Uyanmalıyım.Hadi uyan Nhole hadi."
Gözlerimi açtım ama değişen tek şey bana ateşin daha da yaklaşmasıydı.Yüksek sesle yutkundum.Başka birşey olsun derken bunu istememiştimSanırım sonum gelmişti.
***
Bölüm sonu.Biliyorum biraz kısa oldu.Ama bu ilk bölüm diye.Yani bir kaç bölüm sonra uzun bölümlerde gelicek.Acaba kahramanımız ne yapıcak? Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Sonraki bölümde görüşmek üzere.Kelime sayısı:287
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonun Ardındaki AŞK
RomanceElimde saatlerdir tuttuğum kalemi çiğnediğimi yeni farkediyordum.Derin bir nefes çekerek ofladım.Olaya nerden başlamam gerekiyordu,bilmiyordum. 'Sevgilim seni çok seviyorum.Sadece bunu bilmen bile yeterli aslında. Sana anlatmadığım,senin bilmediğin...