Cel mai frumos cadou pe care poți să-l oferi persoanei iubite este timpul tău. Încetează cu cadourile, cu rezervările la cel mai extravagant restaurant, te rog încetează cu toate lucrurile materiale care te asigur ca nu-i aduc fericirea absoluta, bineînțeles ca va aprecia gestul tău, dar degeaba va petreceți timpul intr-un restaurant aglomerat, degeaba sunteti aproape unul de altul, daca sufletul si gandul vostru zboara departe. Niciodata nu subestima cat de mult apreciaza ea micile detalii, cum o saruti pe frunte si ii spui ca totul va fi bine atunci cand lumea ei se prabuseste si esti alaturi de ea, asigurandu-te ca nu se prabuseste si ea odata cu totul din jurul ei, si mai ales atunci cand inevitabilul se intampla, ea apreciaza cel mai mult cand te prabusesti odata cu ea si dupa o ridici inapoi la lumina, din intunericul suferintei, poate nu ti-o spune dar in acel moment, ea te iubeste. Nu pleca niciodata de langa ea atunci cand iti cere, in acel moment are nevoie de tine cel mai mult. Ce bipolare sunt femeile, nu? Asa crezi tu, dar numai ea stie cata putere zace inauntrul ei, niciodata nu o va arata, poate doar in momentele de cea mai mare cumpana, ea va ceda si isi va arata adevarata fata, cea a unui soldat pe campul de lupta.
CITEȘTI
Câteva gânduri dintr-o mie
RomanceCateva gânduri si pareri despre viata din zilele noastre si despre mentalitatea bolnava a oamenilor, care trebuie desfiintata. NEEDITATĂ