Pov Kelly, Hassan, Jesse en Rachelle
Zaterdagmiddag 12:03
Nadat Kelly hen heeft verteld over Jesse en Patricio weten ze wat ze moeten doen. Patricio is hier welkom. En Jesse verdient wraak.We lopen langs het water richting Jesse toe. Hij ziet ons niet. We hebben een emmer water gepakt en nog een emmer, maar die is gevuld met modder.
Hassan schreeuwt: "EY JESSE! Ik dacht dat je altijd zo aardig en chill was. Maar je hebt het tegendeel bewezen. Waarom doe je Kelly pijn, als zij niks doet? Je doet jezelf pijn dan, man. Flikker die je bent. Leer normaal doen! En krijg respect voor vrouwen." Hij giet het water over Jesse heen en Rachelle de modder.
Jesse schrikt en wordt boos: "Gast?! What the f*ck doe je?! Jezus man daar gaan me nieuwe schoenen! Maar goed dit willen jullie vast en zeker horen; Sorry Kelly het spijt me, en ik heb wel respect voor je. Maar ik werd gedwongen dit te doen door iemand." "Wat!" Schrikken Hassan, Rachelle en Kelly op.
"Oja? Wie dan?" Vraagt Rachelle
"Uhm. Ene Patricio dacht ik."
Kelly wordt rood. "Wat?! Ik wist niet dat Patricio zo was! Vieze f*ckboy dus!"
Rachelle troost Kelly. "Lieverd. Jongens zijn dom. Ze doen je alleen maar pijn, en je verliest jezelf, als je hem alleen maar aandacht blijft geven. Hij ziet jou echt niet van binnen. Hij wil alleen maar dingen met je doen, en je daarna verlaten. Doen alsof hij je niet meer kent. Vergeet hem."
Teleurgesteld geeft Kelly toe. Ze zucht. "Misschien heb je inderdaad gelijk. Maar ik heb vrienden als jullie, en ik hou van jullie."We zitten met zijn allen bij de bar en drinken een colaatje.
"Dus... is alles weer goed tussen ons?" vraagt Jesse. "Tuurlijk Jesse" antwoord Kelly.
Lachend drinken ze verder.Zaterdagmiddag 15:42
Wanneer ze naar de tent lopen, zien ze dat er iets niet klopt. De tent staat open. Terwijl Kelly zeker weet dat ze hem dicht heeft gedaan.
Ze lopen naar binnen en alles staat er nog. Hmm raar dan.We sluiten de tent weer af en doen onze zwemkleding aan. We springen in het water. Kelly en Rachelle zien natuurlijk weer jongens van hun leeftijd in het water.
En dat geflirt houdt nooit op. Ze zwemmen naar hun richting toe, en Hassan en Jesse zien ze de rest van de dag niet meer. Ze schieten in de lach. "Echt man. Deze vakantie betekent alles voor me" zegt Jesse. "Ik weet het. Het is f*cking awesome hier" antwoord Hassan.Een uurtje later horen ze een schot.
Iedereen schrikt en moet laag op de grond blijven. Een oude man is in het zwembad dood geschoten. Niemand weet door wie en hoe. "Oh my god. Wat is dit?!" fluistert Hassan tegen Kelly. "Ik weet het niet! Ik ben bang!" Zegt Kelly terug.Het zwembad wordt tijdelijk afgesloten. Niemand mag het betreden. Als iemand iets weet, graag de informatie geven aan de politie en de eigenaar.
Deel 6 ook alweer donee
JE LEEST
Verloren vriendschap
AdventureDe hechte vriendengroep gaat kamperen, maar wat ze niet weten, is dat ze oog in oog komen te staan met echte liefde, ruzies en verraad. Personen: Kelly; een lieve eerlijke meid. Bruin haar en zwarte ogen. - 16 jaar Rachelle; een meisje dat heel li...