W •1• (Who?)

161 17 1
                                    

Author taktau camna nk buat bunyi siul -,-.So author buat camni 'FUuuu~~~'

K.-,-*


____________________________________

[ 12:01 malam ]

"FUuuuuu~"

"Eeeee...senyaplahhh..dah seminit kau berbunyiiii.Aku nak tidurrr.."Aku mengambil bantal dan menekup kedua-dua belah telingaku.

Runsing.

Gila tak runsing.Dah seminit aku dengar siulan tu.Rasa seram sejuk pon ada nii.Dah laa bilik aku nii berdepan jea dengan hutan tu.Tingkap pon menghala ke hutan tu.Tambah pulak Katil aku bersebelahan dengan tingkap tu.Errr...Malang.

"FUuuuuu~"

"Eeeeeeee!!!diamlahhhhhh!!"

'Knockk!Knockkk!'

"Jennie??oo jennie??kenapa nii??Kamu ok?"

Huaaaa aku mengganggu mereka kahhh??Maap laa,,suara seyya tak boleh dikawal ToT.

"Takde pape lahh Ommaa...Jennie nak tidurrr."Balasku dengan malas sambil meletakkan semula bantal di bawah kepalaku.

Aku bangun seketika lalu termenung sambil mencebik.Aku mengubah pandanganku ke arah hutan yg bersebelahan dengan bilikku.

Sunyi.

Nampak sejuk.

Sebab tadi hujan.Nii baru jea berhenti.Ada air yg menitik dari bumbung bilikku ke atas rumput.Satu demi satu

And...

Sapa tu...

Aku nampak ada seseorang kt dalam hutan tu.Lelaki,,dan dia tengah berdiri tegak sambil....

Menghadap ke arah aku.

Aku mengecilkan mataku sambil fokus ke arah 'lelaki' itu.

"Omgggg sapa tuuuuuu."Lalu aku menarik selimut dan menyelubungi diriku.Rasa sejuk makin bertambah.Tambahan pula mata dah tidak mengantuk.Haaaaaa lagiiii seramm siotttt.

"FUuuuuuu~"

"J-jangan g-ganggu a-a-aku....p-pergiii..."Rayuku dengan gagap.

Tiba² aku merasakan ada sesuatu yg memeluk tubuhku.Aku dapat rasa haba dari belakangku.

"Oppa tak ganggu Sayang..Oppa cuma nak temankan sayang jea..Oppa tau saeng oppa ni takut.Tidur k..Oppa ada."

Serta merta kepalaku terasa sakit dan mataku menjadi kabur.Dan selepas itu,,semuanya menjadi gelap dan aku dah tak sedar apa².

"Huh?tidur dah?kejapnya.Uhm,ni mesti sbb body aku selesa lah nii..uwwww²."

Aku masih dengar lah -,-


______[〽PAGI〽]______


Aku membuka mataku dengan perlahan.Kepala ku masih terasa sakit.Aku memegang kepalaku sambil bangun dan duduk di atas katil.

Apa dah jadi semalam?

Aku cuba mengingatnya semula.Tapi kepalaku makin terasa sakit.Apakah...

Aku rasa..aku ada dengar suara lelaki semalam kat belakang aku.Fuhhh dia siap pelukkk aku lagiii.Berani diaaaa.

"Heyyyy siapa kauu??Keluarr lahhh!Berani kau peluk aku semalam kannnn!Siapa kauu!Keluar sekarang!Aku nak tengok muka kau!Cepat!"

Aku menyelak selimut di sebelahku.

Tiada apa².

Aduhhh kat mana dia niiiii.

"Jenniee..Kenapa tuuuu..Dahh²,mari turun makannn."

Laung omma dari bawah.

Argh Shit!Tunggu kau!

"NAE OMMAA!!"

____________________________________

+

CONTINUE

Part ni pendek siakk.Ok author janji,part yg seterusnya author buat panjang k.Abaikan kalau ada part yg hambar 😂

And don't forget to VoMent

WhIstle ; 뷔니 / 정국 ⭕Where stories live. Discover now