Az Egyetemes és a Vadász

199 13 5
                                    


Nem is olyan régen történt, hogy egy kis angliai városban született egy kislány. A neve Alexa Bevell lett, és nagyon szerették a szülei. Sajnos azonban nem éppen a nyugodt életükről voltak híresek, ugyanis egy nagyobb szervezethez tartoztak. Ők is Egyetemesek voltak, mint felmenőik. Ennek a hátránya, hogy kevesen érik meg az idős kort, és szegény Alexa apja is egy bevetésen vesztette életét. Lady Bevell a bánat miatt elköltözött, hogy jobb életet biztosíthasson lányának.

Eközben Amerikában, egy nő életet adott gyermekének, akiről azonnal le is mondott. Nem akarta, hogy a lánya egy sötétséggel teli világban nőljön fel, így új életet biztosított neki azzal, hogy elhagyta. Nem gondolta volna, hogy lánya, akit Ginettának nevezett el, hiába az óvintézkedés, mégis a vadászat rögös útjaira lép.

Sok év telt el. A lányok mindent megtanultak, de sose talákoztak, mégis a sors úgy hozta, hogy egy szép napon ugyan abban a városban szállt meg Gina, amiben a Bevell kúria is megtalálható volt.

A FantáziaBirodalom bemutatja:

Az Egyetemes és a Vadász

Írta és rendezte: Lexy

Lady Bevell gondterhelt arccal figyelte lányát, aki épp az egyik könyve felett görnyedt. Pedig hányszor rászólt már, hogy ilyenkor is húzza ki magát. Aztán elmosolyodott és otthagyta szó nélkül. Tudta, hogy nem fog tetszeni a lányának, hogy hozzá kell mennie egy vadászhoz. Hiszen neki se tetszik, de nem tehetnek mást. Mary Winchester a napokban felkereste őt, hogy még erősebbé kellene tenni az Egyetemesek és a vadászok között a békét, így felajánlotta legidősebb fiát. Nem tudta mit tegyen és még tanácsadóját, Arthur Ketch-et sem tudta elérni sehogy. Döntenie kellett, hogy mi lesz a legjobb.

~~0~~

Mick Davies lépett be a szobába, ahol Alexa éppen az esküvői ruhájában állt a hatalmas tükör előtt.

- Ha ez megvolt, akkor mehet a kisasszony ebédelni az édesanyjával, aztán fegyverforgatás óra, elméleti és gyakorlati is. - Sorolta a napi teendőket. - Ezek után este bevetésre mehet, de este tizenegyre haza kell érnie.

Alexa azonban már réges régen nem oda figyelt. Azon gondolkodott, milyen lehet szabadnak lenni.

Csak egy szabad napra vágytam

Egész életemen át,Semmit sem tenni ez lehetne a boldogság!A sok munka, fegyver-leckeOlyan elkeserítőMegszabják mikor kell menni és ez rettentő!Kevés az idő!

Lady Bevell nyitott be a szobába.

- Sajnálom kicsim, de tudod, hogy így még erősebb lesz a béke a két társaság között.

- Tudom anya. - Mosolygott a nőre Alexa. - A kötelességem.

A lány tudta, hogy annak a bizonyos vadásznak az öccse, Sam Winchester, már egy ideje itt szolgál náluk, hogy tanuljon tőlünk valamit. Anyja szerint csak kémkedés miatt jött, de ezt nem mondhatta ki nyíltan. Az egy véget nem érő háborúba fordulna.

~~0~~

Gina eközben fáradtan esett haza egyik vadászatáról. Semmit nem talált a wendigoval kapcsolatban és már abban is kételkedett, hogy ezzel a szönnyel van dolga. Jelenleg csak egyet akart: aludni. Ez pedig meg is valósult, ahogy befeküdt az ágyba.

~~0~~

Arthur Ketch a Bevell család bizalmasa volt. Ő ellenőrizte a vének nevében, hogy helyesen járnak-e el egy ügyben, vagy szükséges a közbelépése. Most is éppen hozzájuk tart angliai utazásából, ahol előre megtervezte mit fog tenni. Hiszen amit felajánl majd Lady Bevell-nek, annak nem fog tudni ellenállni. Igen, elhatározta, hogy el fogja venni Alexát. Mivel a Bevell család a legnevesebb Amerikában, így belülről fogja elrohasztani az egészet.

Az Egyetemes és a VadászWhere stories live. Discover now