Ůvod

157 11 17
                                    

Nemůžu se dočkat na svou párty....Jé vy už jste tady.......Je čas se vám představit....Jmenuji jse Katashi Hamada.....a jsem Neko Boy....bavím mě hudba a kreslení......naše Neko populace bydlí na jednom malém ostrůvku poblíž Japonska.....sám nevím proč tu jsme a radši to ani vědět nechci....mám hnědé vlasy a oceánově modré oči....jinak dneska večer budu slavit svý 18 narozky....takže to asi pořádně rozjezdu....

Dneska jsem šel na párty k nějakému Katashimu...měl velkou a hezkou oslavu....během oslavy za mnou přišel Katashi a na něco se vyptával....jenže jsem si dal pár panáků a moc o nevnímal....potom jsem se už nekontroloval.....a probudil jse vedle Katashihl.....a byli jsme ůplně nazí....takže jsem se rychle sbalil....a když jsem vyšel ze dveří jeho pokoje....potkal jsem tam jeho bráchu...a tem mi řekl že to byla jen sranda a že jsem se sním nevyspal.....potom jsem potichu odkráčel domů.....po cestě jsem si něco uvědomil.....asi bych se vám měl představit diváci.... Jmenuji se Takashi Dochin.....jsem Neko Boy....je mi už měsíc....18....miluju hudbu a zpěv....mám zelené oči a světle šedé vlasy....

Na oslavě jsem měl Alkohol,také nealkoholické nápoje,výborné jídlo a také jsem sem pozval takového hezkého černovláska.....Hned jak začala párty tak jsem všechny uvítal„Vítám vás na mé párty....dej te si co chcete...doufám že jse vám tady bude líbit....tak zatím Čau"....pak jsem zpíval písničky s kapelou....jenže než jsem se vůbec pohnul od mikráku tak uběhli....asi dvě hodiny a ten kluk měl v sobě už pár panáku a byl už i namol....blábolil něco o tom že „Hele *škit* Katashi proč *škit* jsem si mě zval když jse ani nez*škit*náme?"...„No víš já tito řeknu až vystřizlivíš....takže zítra Ahoj"...odpověděl jsem mu a rychle přemýšlel nad odpovědí na jeho otázku.....zbytek párty uteklo jako voda....já měl taky dosti napito....a když byl konec párty.......tak jsem šel za Takashim...a zeptal jsem se ho„Hele Takashi nechceš tady přespat?"....„No jasně že jo" odpověděl mi a šli jsme si lehnout ke mě do pokoje....

Doma jsem se natáhl ještě k sobě do postele.....protože bylo teprv půl čtvrtý.....když jsem se probudil....byl čas tak akorát na oběd.....hlava mě už moc nebolela....takže jsem rovnou pádil dolů....pozdravil
Mamku a mladšího brášku....a přisedl jsi....měli jsme Boloňské špagety....popřál jsem jim dobrou chuť a pustil jse do jídla....zachvilku jsem dojedl a šel jsem se osprchnout....

Probudil jsem se kolem desáté.....byl jsem ůplně nahý....ale Takashi tu už nebyl....pak jsem si vzpomněl....že můj staršî brácha dělal tyhle vtípky a v klidu jsem na sebe něco hodil a už si to pádil do sprchy.....jak jsem se
osprchochoval....šel jsem se obléct a šel jse projít

Katashi na obrázku <3

Nebezpečná Nevědomost [Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat