Capitolul 1

40 3 2
                                    

      Iarna isi face usor-usor aparitia, frigul de afara intetindu-se. Fulgii de zapada incepand sa cada lin pe strada. 
      Sunt Ana Black, si ma intorc de la orele de meditatie la matematica, am 17 ani, locuiesc cu ambii parinti pe care ii iubesc, am si un catel mic. Sunt o fire mai perversa, pot spune nebuna. Am 1.73, si pot spune ca arat destul de bine.
     Frigul de afara creste cu fiecare secunda, eu grabind pasul spre casa. 
-Mama, am ajuns. 
-Oh, scumpo, de ce te-ai imbracat asa subtire? Vrei sa racesti?
-Nu mama, nu era asa frig mai devreme. 
-Fugi si schimba-te, o sa fac un ceai.

     Am aprobat scurt din cap, si mi-am dat geaca jos, agatand-o in cuier. Urc scarile pana in camera mea si ma schimb in ceva comod, adica o pereche de colanti si o bluza mov. Imi verific telefonul vazand ca este deja ora 19:46. 

    Cobor, si vad ca mama aseaza canile de ceai pe masuta mica din fata canapelei.
-Mmm...Musetel?

-Cum iti place tie. spune mama si imi face cu ochiul. Te mai duci maine la scoala?Nu pot sa vin sa te iau, eu si tatal tau plecam la matusa Beatrice. Vi si tu? continua ea.

-Amm... Merg la scoala dar nu cred ca merg la matusa...oricum maine e vineri, poate o invit pe Melissa la mine, sau merg eu la ea...vedem noi. 

   Am terminat ceaiul si  am mers in camera mea. Ma arunc in pat. Teme nu am pentru maine, deci pot sta linistita. E prea plictisitor singura... Verific din nou telefonul, in speranta unui mesaj sau ceva... Ora 20:39, nimic nou.  Desi era devreme, am adormit. 


                                                  [***]

Bzz-Bzz-Bzz

Alarma idioata! Ma intorc pe o parte si incerc sa opresc ceasul in forma de porc, dar cade pe jos. 

-Argh, de ce inca scoate zgomote?! Ma dau jos din pat si iau ceasul de pe jos cu o lene uriasa. 
06:07, ok, ar trebui sa incep sa ma pregatesc. 

   Deja eram in picioare, asa ca merg spre baie sa imi fac un dus, arunc pijamalele in cosul cu   haine murdare si intru sub dus. Apa calda imi "ataca" corpul facandu-ma sa ma cutremur usor. Iau gelul de dus cu aroma de cocos, si incep sa imi aplic pe piele. 
   Dupa inca 20 minute de stat in dus, ies afara din baie cu un prosop in jurul meu si ma sterg de picaturile de apa care inca se mai afla pe pielea mea. 
   Imi iau o pereche de blugi negri, mulati, simpli, un pulover subtire de culoare gri cu un model de ren, sau ce specimen o fii ala, peste care iau un cardigan de aceeasi culoare ca si puloverul.
   Imi pieptan parul saten inchis, apoi imi dau cu un strugurel. Nu sunt fana machiajelor, nu le folosesc prea des, doar la ocazii mai speciale.

  Imi iau geanta si cobor la  bucatarie, unde gasesc pe masa doua sandwitch-uri , presupun ca sunt pentru mine, asa ca le mananc.  Ma uit la telefon si observ ca este 07:28, ar trebui sa plec, dar unde e mama? 

-Mama?

De obicei lasa un bilet pe frigider sau ceva, exact cum ziceam. A plecat mai devreme la matusa sa o ajute cu parul. 

  Imi iau geaca si geanta si plec spre scoala, ca de obicei ma intalesc cu Melissa, noi doua mergem pe jos, fiindca suntem destul de aproape de scoala. 

-Hei! zice ea zambindu-mi.

-Hei. Ziceam sa vi la mine azi, parintii mei nu-s acasa si mi-e frica sa stau singura...

A inceput sa rada, toata lumea uitandu-se la noi si pot sa jur ca unul a soptit "Nebune..."

-Mels, termina. Se uita lumea. 

-Ok, ok... O sa vin,  ca sa nu te mai simti urmarita. spune si o pufneste din nou un ras contagios, facandu-ma si pe mine sa rad. 
   Ajungem la scoala, unde ne despartim, ea are matematica, eu istorie. 

   Orele au trecut destul de repede, tinand cont ca ultima ora nu am facut-o, adica educatie fizica, si am plecat mai devreme. Melissa, mai are o ora si am decis sa nu o mai astept. 

   Mergem singura pe strada ingusta, simteam cum cineva ma priveste, dar am ignorat sentimentul si am marit pasul. Chiar ma urmarea cineva! Am inceput sa alerg dar vremea de afara si imbracamintea nu erau de partea mea. 

   M-am simtit brusc trasa in spate, si ceva urat mirositor a fost pus pe nasul si gura mea. Deodata am adormit, lasandu-ma in voia sortii. 

RăpităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum