Ahh, ma doare capul ingrozitor. Ma ridic cu greu in fund si observ ca nu sunt in camera mea. Ce?! Nu sunt in camera mea?! Daca camera ta e toata neagra, atunci esti. Constiinta idioata.
Cum a comentat constiinta mea, camera are peretii de culoare neagra si mai pot observa un fotoliu, dar nu ii pot distinge culoarea pentru ca este intuneric, insemnand ca este noapte.Usa se deschide incet eu prefacandu-ma ca dorm. Mi-e frica, mi-e foarte frica. Vreau sa merg acasa, la mama si tata si sa uit de chestia asta.
Incerc cu toata puterea sa-mi tin lacrimile, pentru nu-si da seama ca sunt treaza. Nu am apucat sa vad cine a intrat, dar nu am de gand sa imi deschid ochii.
Ii simt privirea pe fundul meu, deci sigur este un barbat, sau o fata lesbi in calduri.-Stiu ca nu dormi, asa ca ridica-te dracu in picioare! ultima parte a tipat-o putin, lucru ce m-a facut sa eliberez o lacrima. Nu m-am ridicat si nici nu aveam de gand sa o fac.
-Vrei sa incepem cu partea amuzanta din prima zi, papusa? -spune el. vocea lui era calma acum, pot spune ca avea in jur de 22-25 de ani... -Ok, cum vrei tu. continua el si am auzit cum s-a ridicat de pe fotoliu scotandu-si geaca sau ce mama dracului avea pe el.
S-a apropiat de patul unde eu stateam, asezandu-se langa mine si incepand sa ma atinga pe picior intr-un mod... nu stiu cum. M-am indepartat putin de el, in speranta ca voi scapa. Mana lui nu a incetat jocul acesta si a ajuns la unul dintre sanii mei strangand ingrozitor de tare. Am scos un tipat scurt si m-am ridicat din reflex, in picioare.
Am cautat un intrerupator gasindu-l destul de rapid, aprinzand lumina in camera. Acum puteam sa ii vad fata avea parul saten si usor ciufulit, era imbracat in negru, jeansi negri si un tricou negru. Ochii lui erau de un verde intens. E asa de dragut. CE?! CE TOCMAI AM ZIS?!
-De ce dracu m-ai adus aici?! zic eu urcand putin tonul.
-Nu e evident? zice el plictisit, aprinzandu-si o tigara.
-Sa ma futi? Defapt violezi? Sa ma duci la produs? Sau sa ma omori? zic eu foarte repede.
A ras usor si a zis:
-Hmm...prima varianta suna destul de bine. spune el cu o fata perversa.
-Ce?!
Telefonul lui incepe sa vibreze si il scoate din buzunar. Porneste o conversatie cu acea persoana si iese grabit din camera, dupa care incuie usa.
----------------------------------------------------------------
A/N: Hei, imi pare rau ca nu am mai postat. De acest capitol nu sunt mandra deloc, e scurt, stiu. O sa incerc sa postez cat mai des. Multumesc ca cititi! <3
CITEȘTI
Răpită
أدب المراهقين"Imi tine mainile strans la spate, si ma arunca in masina de lux. Nu, nu, nu...Asa ceva nu se poate intampla! -Te rog, te rog...Lasa-ma sa plec. De ce imi faci asta? spun si incerc sa nu mai plang. -Uite papusa, nu eu am decis asta, da? Asa c...