Bir Gece Merbox'un Çatı Katindan Bir Ses Geldi Çıkıp Baktiğında Gözlerine inanamadı O'da neydi? Bir Kurt Adam Alev Gibi Parlayan Gözleri vardı. Hemen İçeri Kaçtı. Babasını Uyandırmaya Gitti Fakat Babası Yatağında Yoktu Çünkü Babası Kurt Adam Avcısıydı Ve gelen sese Oda Bakmis ve Kurt Adam Olduğunu Anlayıp Önlem almak Üzere Bodrum Katina Gitmisti. Bodrumda Ailesinin Gizli Bir Silah Odasi Vardi. Merbox'un bundan haberi yoktu.Kafayi yemek üzereydi çünkü kurtadamla Evde tek kaldigini saniyordu sonra bir anda bir cesaret geldi Eline sopa Alip cati katina gidiyordu tam kapiyi acti ve arkasından biri Merbox'u geri çekerek Kurtadama ateş etmeye başladı. Kurt adam önce saldirmayi denedi sonra başaramayınca geri cekilip kaçtı.
Merbox:O Neydi baba?
Baba:(Küçük bir çocuğa söylenmemesi gerek fakat Oda Aileden biri söylemeliyim)diye düşünür. Bak Merbox. Kurtadamlar Asırlardir bizim Rakiplerimizler Sen Henüz 16 Yaşındasın Eğer Bir Kurtadamlar Karsilasirsan Bana Haber vermeye çalış.
Merbox:Ama Baba Neden Daha Önce bana Bahsetmedin ?
Baba: Çünkü sen Küçüksün.
Merbox: Ne Yani Sen Kurtadamlari Biliyordun Ve Bana Bahsetmedin? Annem Olsaydi Bana Söylerdi.
Baba: Söyleyemezdim Çünkü sen benim bu hayattaki tek varlığımsın.
Merbox: Peki Baba Bana Herşeyi Anlatacakmisin?
Baba: Hayir ama Sabah Sana Herşeyi Göstereceğim.
Merbox: Tamam.
Ve Yatarlar Sabah Olur merbox okula gelir ve en yakin arkadasi Ranc'a anlatır. Ranc Kurtadamdir. Ve Haliyle Rahatsız Olmaya Başlar.Merbox Onun Rahatsız Halini Fark Eder.
Merbox: Neyin Var ?
Ranc: Hiç Birsey
Merbox: Hayir birseyin var
Ranc:(Sinirlenir ve bagirarak) Hiçbirşey yok dedim sana der
Ve siniftan cikar Alfa'nin yanina yani Sürüsünün Liderinin Yanina Gider. Olanlari Anlatir Ve
Peter(Alfa): Dun eve giren ben degildim Der
Ranc: Nasil Olur? Sen değilsen Kim ? Başka Alfa Varmi ?
Peter: Hayir yok Olmaması Laz...(O Anda Aklina Biri Gelir) Hayir Olamaz. Hayir (der ve arkasındaki kitaplıktan bir kitap cikarir.) Ranc.
Ranc: Efendim ?
Peter: Alfa Rituelini Bilirmisin ?
Ranc: Hayir
Peter: Bir Beta 2 Şekilde Alfa Olur Birincisi Alfayi Ölsürürsen 2. İse çok Korkunçtur.Bir Alfanin Öldürdüğü Betanin Kafasini Yersen Alfa Olursun. Buda Demek Oluyorki Bu Şehirde Bir Alfa Var Hemde Kafasini Yiyerek Alfa Olan Gözü Dönmüş bir Alfa Yani Her An Herşeyi yapabilir Bu Alfalarin bir özellikleri Kinci Olmalarıdır. Eğer Merbox dediğin Arkadasin ona saldırdıysa. Buda Onun geri Döneceği anlamına Gelir bu aksam O Evi Korumaliyiz
Ranc: Ama Neden Kurtadam avcisinin Evini Koruyoruz?
Peter: Evini Korumuyoruz Bize Rakip Bir Alfayi Öldüreceğiz.
Ranc: Anladım Peki Merbox beni tanirsa veya bizi öldürmeye calisirlarsa?
Peter:Eğer bizi Oldürmeye calisirsa 2 Seçenek Kalir bana ya öldürmek yada Dönüştürmek. Ve Sen Dua Et O tercih Bize kalsin.
Ranc: Doğru tercihin bize kalmasini umuyorum. (Der ve Akşamı Beklerler.)
Ve Akşam Olur 8 Kişilik Bir Sürü Evi Sarar Ve Alfayi Beklerler Alfa Gelmez Tam Gece Saat4 e yaklaşırken bir uluma Gelir Bu İntikam Ulumasidir.Bütün Kurtlar Hazirlanir Ve Alfa Görünür Hepsi Alfanin Karşisina Dizilirler fakat Birşeyi Unuturlar Alfalar Asla Yalniz Gezmezler Arkalarından 5 Kurt Üstlerine Atlarlar Ve Kavga Başlar O Anda Merbox'un Babası Ortaya Bir sis bombasi atip orayi tarar O Anda Kurtlardan Birisi Babasına Saldirir Babası Kendi korumak İster koruyamaz Kurt onu Yaralart ve öldürmek üzereyken Peter gelir ve O Kurtu Parçalar Karsi Tarafta 4 kurt kalir 8-4 Durum Böyledir Alfa İntikam Almadan Gitmiyecek Bunu Anlarlar Ve Merboxu Bulup Peter dönüştürür Sebebi Babası ölmüştür Tek Kaldi ve Alfa Onu ariyor Peter Onu Ddonusturmek Zorunda Kalir Ve Almaya Karsi 9-4 Olur Alfanin Bütün Kurtlarini Öldürürler 6kurta 1 Kurt kalir Alfa İçin katip hiçbirşeyi İfade Etmez O Anda Tek Aklinda Olan Merboxu Öldürmektir. Alfa Kaçar Ve Artik Tek Düşmani Merbox değildir Ranc- Peter ikiside Dusmanidir artik. Ve Merboxun Kimsesi Kalmamistir Artik. daha Birgün önce Kurt Adam Rituelini Öğrenmişken 2. Gün kurtadam Oldu Ve Merboxun Kurtadam Macerası Başlar. Alfa Ölmeden Bizimkilere Rahat Yoktur.Ayni Şey Alfa içinde geçerlidir.Merbox Halinden Memnundur Fakat Önce öğrenmesi gereken birşeyler vardır. Kurta dönüşmek gibi Ranc Ve Peter büyük caba Göstererek En kisa Zamanda Öğretirler. Alfa Ortada Yoktur bir Süre Ranc Ve Merbox Okullarına devam ederler Bir Gün Bodrum Katindan Sesler duyarlar (Bildiğimiz Üzere kurtlarin duyusu güçlüdür) Seslere giderler.Bodrumuna Kapisi Bir Anda Kapanir Cikmaya Calisirlar Ama Cikamazlar. Merbox Ve Ranc'ı Bir Korku Kaplar.Alfa Olabilir Bir Anda Eşyalar Yere düşmeye başlar ve daha çok Korkmaya Başlarlar.O Anda Siyah birsey Arkalarından geçerek Düşürür ve Üstlerine Doğru Gelirken Kapi İrbAnda Acilir Kurtlar Alfaya doğru Koşmaya Başlar Alfayi Kovduktan Sonra Gelenin Sürüleri olduğunu Anlarlar ve Hep Birlikte Disari Cikip Plan Yapmaya Başlarlar çünkü bu is boyle gitmeyecektir. En iyisi Ranc Ve Merbox'u yem Yaparak Alfayi Yakalamayı Planlarlar. Ertesi akşam Eski bir Tren İstasyonunda yakalayacaklar. Plan TAmam Sıra uygulamada. Öğleden sonra herkes oraya gider Ranc Ve Merbox Birlikte Orda oturuyorlar Bir anda Ranc Ulur ve Alfayi beklemeye Başlarlar.Alfa Kin Duygusuyla Gelir Ve İkisini Kıstırır onlar Peteri beklerler Peter gitmez Alfa Onları Öldürmez Kaçırir Sebebi İşkence Yapmaktir. Onlara Kapanmis Bir Banka Kasasına Kitler Ve Onları Elektrik Akımına bağlar.Onlardan Peteri İster Ve Artik Kin Duygusunun 2sine değil Peter'e olduğu anlasilir İkisinin Aklina Peterin Onları Satması Gelir Ama Yinede Bilmediklerini Söylerler Alfa Dolunayın Yaklaştiğının Farkindadır.Dolunay Gecesi Kurtlar Güçlerin Zirvesini Zorlarlar. Alfa Buna Bir Yol Bulur Kapilari Kapatarak Onlari Adeta Bir Kafes Dövüşü Yaptirircasina Dolunay gecesi Dövüştürmeyi Planlar. Kurtadam Avcisi Bir Aileden Daha öğrendiği 2. Gününde Kurt Olan Merdox Kendini Bir Efsanenin İçinde Bulurken Çok Şaşkındir Dolunay Gecesi Gelip Çatmıştır Dolunaya Sadece 4 Saat Kalmıştir Peter Bunların Banka Kasasina Girip Cikarir Kolay Yapmistir çünkü Alfa Orayi Terketmiştir Peterin Onlara orda kurtarmamasinin sebebi anlamis Alfaya Odaklanmişlardır. Dolunay firsati gelip catmistir. Şuan tek lazim olan şey alfayi doğru yerde ve doğru zamanda yakalayıp öldürmektir. İŞTE O AN Gelip catmıştır. Alfa Terkedilmiş bir Orman Evinde Yakalarlar. 6ya 1dir O Anda İçeriyi Biri basar Merdox'un Babası Evet O Ama Bu Nasil Olabilir Ölmuştü evet Öldü Ama Dirildi Sebebi Alfanin Ciziği Yeterince derinse onu Birşeye dönüştürür Ama O değişmedi onu Diriltti yada Biz öyle saniyoruz Belki de o da kurt oldu ama Kimliğini Kaybetmedi Herşey Olabilir. Ama Sonuç olarak O Alfayi Öldürmemize O Gün Yardim Etti Ve Biz Öldürdük. Artik Alfa Ölmuştü Ama Merdoxun Babası Neden Sadece Onu Öldürdü ? Bir sebebi Olmali Dolunay Gecesi Eğer Kurt Olduysa Neden Donuşmedi? Cevabini Yarin Bulmaliyim Çünkü Geç Oldu Ve Yarin Herşey Olabilir. Ayrıca O Alfa Neden Tek Geziyordu? SABAH OLUR. Ranc Ve Merdox Okulda buluşurlar. Çok Rahatlardır.
Merdox:Ranc Albayı Öldürdük Ama Alfa Neden Tekti ?
Ranc: Dostum O Kinci Bir Alfaydi Gözü dönmüştü.
Merdox: Sence Artik rahatmiyiz ?
Ranc: Dostum Burasi White Carl Burada Herşey Olabilir. Ama Ben Rahat Değilim. Özellikle Baban...
Merdox: Evet Babam Ne Olduğu belli değil.
BİRDAHAKİ PAZAR DEVAMI GELECEK
facebook.com/kadaabi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Avcısınin Kurtadam Hikayesi Bölüm 1
WerewolfKurtadam Avcısı Merdox'un Kurtadam Olması Bu Heyecanlı Hikayeye sende katıl Her Pazar Sizinleyiz..