Babanin ne olduğu belli değildi. Bulmak Kolay Değildi. Haftalarca Calistilar Kitaplar Efsaneler Ritüeller Hiçbiri İse Yaramadı Bir Gece Merbox disari cikmak istedi. Tam kapiyi actiki karsisinda ki Duvarda Sayilar verdi Sayılar: 88-7-6 idi. Bunlar birseyi ifade ediyordu. Bulmak lazim. Hemen peter'a söyledi. Peter'le beraber bulmaya calisirken ranc geldi Ranc okulda kimyasi en iyi öğrenciydi.Sayilarin kimyasal sayılar olduğunu düşünerek sayilari eslestirdi.
88-Radyum-Ra
7-Azot-N
6-Karbon-C
harfler Ranc'ı oluşturuyordu.ilk iş Ranc'ı korumakti. Hep Ranc'ın yaninda dolasamazlardi bir İzleyici sistemi Kurdular.Boylece Ranc'ın ne yaptigi belli olacaktı. Sayilari kim yazmis olabilir Sıra Bu Soruya Geldi. En güçlü ihtimal babaydı. Peter babanin ne olduğunun bulunmasına büyük emek verdi ve sonunda bodrumda bir kitap buldu kitap insani şeytanlardan bahsediyordu. Yani seytanlarin insan kiligina girmesi anlasilan o ki babası değilmiş sadece insan kiligina giren bir şeytanla savasiyoruz peki Ranc'ı neden düşman hedef seçti? Sebep Peter yeterince güçlüydü. Ranc kendini koruyabilir ama neden merbox yazmadi ? O anda evin güvenlik alarmi calmaya basladı.Gelen Şeytandı 3Kurta Bir Şeytan Çok Değişik.Merbox Ve Peter Öne Çiktı Ardindan Ranc'ta çıktı
Ranc: Biz Sürüyüz. Beraber dövüşmeliyiz.
3de beraber saldirir şeytan Aralinda Merboxu kaçırır Ama Hemen Nasil basardi aralarindan götürmeyi. Sonuç olarak başardı.Peki Neden Ranc'ı kacırmadi ? Aslında bu oldukça zekiydi Ranc'ın adini yazdi Ranc hedef sanilsin diye asil hedef cılız Merbox'tu Peter güçlüydü o hedef alinamazdi Ranc hedef olunca bütün önlemler Ranc'a alindi Merbox boşta kaldi onu boşta birakmak çok zekiceydi. Şeytan bu hamleden sonra Zekiligini ortaya koymuş zor bir rakip olduğunu belirtmişti.
Şeytanın Bir Zehri Olmali arastirdilar yıllar önce tam 24 yıl önce Peter kardeşinin öldüğü gün Kardeşi bu seytanlardan birini öldürdü pençelerini saklamasi çok iyiydi pencelerini inceledikten sonra uçlarinda Altın olduğunu farketti. Zehri Altınmıydı? Bu Nasıl Olabilir ? Altının İçindeki Kaseyr Maddesi bunlara etkisini fark ettiriyor ve öldürüyorlardı. Kolay oldu artik ama Merbox Hala Yoktur. Merbox Önceden Kacirildiklari Banka Kasasindaydı. Arada geliyordu babası yüzlü şeytan. Konuşuyordu ama her zaman ayni şeyi tekrarlıyordu. Estago Fan Drae Ne olduğu öğren diyordu sonra. Düşünüyordu ama anlamıyordu. Peter ulusu merbox bunu duydu ama neden uluyordu? Oda uludu Peter yerini öğrenmiş oldu. Hemen rancla oraya gittiler. Yanlama Altın alarak. Gittiler şeytan yoktu orada merboxu aldılar. Herşeyi anlattılar. Altin birazda ona verdiler.
Şeytandan korunma yolu buydu eğer biri seytani bulursa uluyup altinla öldüreceklerdi. Altinin keskin olması lazimdı vücuda işlemesi için. Onun için silah kullanmaya çalıştılar. Çeşitli silahlar denediler Arbalet, M4A1, D.Eagle, MP5Navy V.s en son Arbalet seçtiler. Merbox önceden avci olduğu için ona verdiler sonra Arbalet ucu ürettiler. Bir gece okulda seytanı yakalamak istediler.
Biraz Kısa oldu ama Devamı Gelecek
facebook.com/kadaabi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Avcısınin Kurtadam Hikayesi Bölüm 1
Hombres LoboKurtadam Avcısı Merdox'un Kurtadam Olması Bu Heyecanlı Hikayeye sende katıl Her Pazar Sizinleyiz..