Chapter One

66 8 1
                                    

POV. Anne. 

Ik probeer me door de menigte te wurmen, en het lukt aardig. Ik denk wel dat de jongens me meteen herkennen met mijn knalroze haar. En gelukkig herkent Liam me meteen. ''Heey! Kom hierheen!'. Roept hij. Ik wurm me nog door de laatste mensen, en loop naar het lint toe. Ik zeg de beveiliger (Ofzo) gedag, en hij laat me erdoor. Ik geef de jongens een knuffel. Tussen de mensen zie ik donkerblauw haar uitsteken. Faith. Ik grinnik. Ze doet een beetje alsof ze een koningin ofzo is. Uiteindelijk is zij er ook. We lopen met z'n alle naar binnen. Binnen staat ook nog paparazzi. We lopen door. Eindelijk zijn we bij hun grote kleedkamer aangekomen. We lopen naar binnen. De jongens moeten meteen in de make-up. Wij lopen door naar onze kleedkamer. Hij is niet zo heel erg groot maar dat maakt niks uit. ''Omg ik vind het echt spannend! Straks is ons eerste optreden, in het voorprogramma van de jongens nog wel!''. Zegt Faith opgewonden. We gaan zitten in de grote stoelen, en we worden meteen helemaal opgemaakt. ''Ja ik heb er ook zin in!''. Zeg ik. ''Gaan we eigenlijk zometeen nog even oefenen?''. Vraagt Faith. ''Ja duh''. Zeg ik, en ik rol met mijn ogen. De visagiste lacht. ''Kijk en ik dacht aan dit jurkje voor jou Anne, en deze voor jou Faith''. De vrouw van de kleren (Ofzo Hahaha) houd 2 jurkjes omhoog. ''Ja leuk! Het kleurt leuk bij mijn haar!''. Roept Faith uit. Ik lach. Als we helemaal opgemaakt zijn, passen we de jurkjes. Ze staan leuk. We krijgen daar ook nog zwarte ballerina's bij. Ons haar word nog even gekruld en daarna gaan we nog even oefenen. We weten het liedje al helemaal uit ons hoofd, maar het is altijd fijn om even te oefenen. We wisten eigenlijk al meteen wat we wilden gaan zingen. Ik pak mijn gitaar. Over een paar uur is het zover. We lopen naar de kleedkamer van de jongens. ''Heey meiden! Jullie zien er mooi uit''. Zegt Harry. Ik voel dat ik bloos. Ik word steeds zenuwwachtiger, dus we gaan met z'n alle een film kijkuh. 

25 min laterr...

''Ik verveel me!!!''. Roept Faith. 

We hadden de film afgezet omdat hij oersaai was. Duz jaahh.

''Me tooo''. Zegt Niall, hij grijnst. 

''OKE HORAN WAAROM DIE GRIJNS!!''. Vraag ik.

''GEWOON OKE!''. Roept hij.

''JE MAAKT ME BANG ALS JE ZO KIJKT!!!". Roep ik lachend. Zayn en Louis lachen. Waarom weet ik niet, maarja ze zijn ook gewoon een stelletje rare gasten. 

Ha Ha!

...............

2 uur later... 

''OMG OMG OMGG''. Roept Faith. Ze is echt zenuwwachtig. ''WAT!!". Roep ik geërgerd. ''Ik durf niettt!''. Zegt ze. Heb je haar weer hoor! Straks verkloot ze alles. ''Rustig als je eenmaal op het podium staat, gaat alles vanzelf''. Zegt Louis geruststellend. 

Beter. 

Omg nu gaat het gebeuren! Nu moeten we echt op! 

Ik pak mijn gitaar, en we lopen samen het podium op. Iedereen juicht. Daar staan we dan. Ik begin te spelen, en Faith begint te zingen. Dan zingen we samen. Het gaat echt heel erg goed. Als we klaar zijn met het liedje spelen we nog iets, en daarna is het aan de jongens. We lopen van het podium af. ''Goed gedaan! Het ging echt super!''. Zegt Zayn, en hij geeft ons een High Five. ''Succes!''. Zeggen we tegen de jongens, en dan gaan ze op. Wij gaan terug naar onze kleedkamer, want we moeten iets aan voor het laatste liedje, wat we samen met One direction gaan zingen. Het lijkt me echt leuk. We hebben het al heel vaak ingestudeerd. We gaan You and I samen zingen. We kleden ons om, en daarna gaan we op de bank zitten. 

_____________

First Chaptertjeee XXX 

Diffrent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu