1. Primul incest

233 4 6
                                    


Cred ca oricine ii cunoaste pe gemeni Vlad si Cristi Munteanu, sunt vloggeri romani foarte cunoscuti si indreagiti, in special Vlad <3.

Totusi ei au un trecut ai dubios, relatia lor frateasca este mult mai stransa decat a altor fratii, ei au o relatie ascunsa, una intima. Ei au acest gen de relatie inca de pe vremea de cand ereau copii.

Totul a inceput in timpul vacantei de vara cand ei aveau 10 ani, s-au dus in vizia la unchiul lor care avea PC, asa a inceput iubirea lor pentru calculator si vlog. Le placea sa joace foarte mult mario, dupa ce l-au terminat de cateva ori intr-o zii ca orice copil normal de varsta lor, au inceput sa se plictitseasca si au inceput sa cotrobaie prin fisierele unchiului lor, unul din fisierea se numea "Iubirea mea secreta", gemenii l-au deschis, vrand sa vada ce contine si au ramas uimiti, ere plin de baietii mici care faceau lucruri indecente intr-e ei. Vlad si Cristi ereau copii mici fara experiente de genu, nu stiau ca ce faceau copii este defapt pedofilie, li se parea interesant cum copii din videoclipuri isi suge-au organele genitale intr-e ei si le introduceau in anus, li se parea interesant.

-Hei Vlad, vrei sa incercam si noi sa facem ce fac copii din videoclip, pare interesant?

-Nu stiu ce sa zic, este destul de bizar, dar de ce nu, hai sa o facem!

Atunci amandoi se dezbracara si incepura sexul oral, Cristi a fost primul care i-a facut penisul lui Vlad sa creasca, ii placea senzatia de crestere care o aveea in gura lui, desi gustul erea c-am sarat.

-Randul meu acum. Spuse Cristi catre Vlad. Apoi vlad sa pus in genunchi si i-a luat penisul lui Cristi in gura apoi la scos imediat.

-Yuck, ce e cu gustul asta oribil si sarat.

-Continua, nu iti fa griji, gustul o sa dispara cu timpul, asteapta putin. Apoi Vlad continua sa ii suga penisul lui Cristi.

La un moment dat Vlad sa plictisit sa ii suga penisul lui Cristi, asa ca ia propus sa treaca la partea in care trbuiau sa isi introduca penisurile in anus. Au jucat piatra foarfeca hartie pentru asta iar Vlad a fost cel care a castigat cu o foarfeca fulger.

Cristi sa pus in patru labe iar Vlad se afla in spatele lui pregatit sa ii penetreze anusul cu penisul lui, prima oara il scuipa in fund cum vazuse in videoclip apoi i atinse anusul cu varful penisului.

-Cristi esti pregatit?

-Da Vlad, baga-mi-o.

Vlad incepu sa isi infiga penisul in fundul lui Cristi, intra destul de greu totusi asa ca sa decis sa o bage pe toata de odata.

-Aaaarghhhhhhaaa!!!. Tipa Cristi de durere.

-Se simte asa de bine. Spuse Vlad care nu lu-a in seama tipetele lui Cristi, continua sa o scoata si sa o bage in continu, dupa o vreme durerea lui Cristi se transforma in placere, ii placea sa fie penetrat de catre fratele sau.

-Simt o senzatie ciudata, aah, ahh,ahhhh. Vlad tocmai ii umpluse fundul lui Cristi cu iubirea lui frateasca. Ce bine sa simtit.

-Randul meu acum. Iar vlad la fel ca Cristi a luat pozitia de capra iar actiunea se repeta, ii scuipa in fuund sa alunece mai bine, doar ca Cristi nu a incercat sa i-o bage gentil, a bagato direct cat a putut de tare, iar Vlad a inceput sa tipe si sa planga.

-Vezi cum este, spuse Crisiti catre Vlad care avea ochii in lacrimi de durere care mai ttarziu la fel se transformase in placerea incestului intre frati.

Si Cristi incepu sa simta senzatia ciudata si placuta si la fel cum Vlad facuse cu el si el ii umplu funduletul cu toata iubirea lui.

Dupa tot incestul petrecut, acestia se imbracara si s epregateau sa plece.

-Cristi sa mai facem asta si cand ajungem acasa, se simte foarte bine.

-Normal ca o sa o mai facem. Iar apoi acestia au pornit catre casuta lor unde urma s isi continue relatia frateasca.

Sfarsit.

Urmeaza capitolul 2 curand :3 Pup.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 14, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sweet Love: Vlad si Cristi MunteanuWhere stories live. Discover now