2017 . Hm, cred că a fost un an în care am pierdut vremea și nu am realizat nimic, nu doar eu, ci majoritatea dintre noi. Ne uităm în jurul nostru și vedem oameni care sunt încadrați în grupuri : oameni săraci care nu sunt ajutați chiar dacă exista peste 100 de organizații donatoare bolnavilor, orfanilor sau oamenilor care pur și simplu au nevoie ; cocalarime care nu lucrează și așteaptă sa îi pice bani și avere din cer, care presupune ca au "afaceri" ; oameni dependenți de substanțe ilegale sau dealeri ; grupuri de "copii" din orașele mici care fac concurență ; oameni care au bani și au tot ce își doresc și nu ajută pe nimeni , etc.
Cu toate astea , putem sta să ne gândim ore întregi, nu putem schimba nimic, și chiar dacă încercăm, nimeni nu ne va asculta.
Dacă stăm să ne gândim, concret este că nu e pentru că așa ne-am născut sau pentru că așa am devenit după anumite întâmplări și realizări sau dezamăgiri din viața noastră, e o alegere.
Noi oamenii am ales să fim așa, dându-ne seama sau poate nu, fiecare facem greșeli care sunt menite sa fie observate de alții. Iar în momentul în care le observăm și noi, încercăm să le remediem. Avem în minte ideea de a ne remedia greșelile și a ne schimba comportamentul , dar asta o avem în cap doar pentru câteva zile, pentru că până la urmă creierul ne va păcăli, și tot același comportament îl vom avea.
Și dacă chiar am reușit sa ne schimbăm, și facem fapte bune , lumea tot ne va scoate ochii cu greșelile pe care le-am făcut în trecut, lucru care ne trage în jos și o lăsăm baltă cu toate schimbările astea.
Și cum am spus, ceea ce suntem e de fapt o alegere. Poate că depinde de noi, poate de oamenii din jur.
2017 , change something !