Capitolul XIII-Amenintari reale

68 4 1
                                    

💕☝Sall ne vedem din nou la aceasta carte sper sa va placă noul capitol si noile ideei care mi-au venit pentru carte sa începem!=))) 😈🔯

Acea umbră încerca sa trăiască cât putea ea
Era un vampir am crezut ca am scăpat de ei după sacrificul care l-a făcut Skylor,acea umbră era Clouse urmărea in aceea seara întunecată un bețivan îi vroia sângele....

Bețiv: haleluia bine dude uite așa dansez eu!si zice ca ma bate pe mine Gelu!eh căcat îi arat eu schemele mele!de îl ia draci si mă-sa tu-i zgura ma-si!(da cu piciorul stangul in dreptul si cade leșinat)

Clouse vede o pradă mai buna acela era Kai,încă mai era trist din acea parte când Skylor și-a dat sufletul pentru apărarea miilor de oameni nevinovați ce își dorea cel mai mult acum era sa își strângă iubita în brațe si sa îi mai simtă mirosul ei de neuitat încă ar mai vedeau-o cum erau împreună si râdeau șiroaie de lacrimi cad pe fața sa,încearcă sa scape de acest eveniment care este al unui erou dar inima sa chiar nu poate! Strânge din pumni acel băiat țepos si cu părul castaniu si in întunericul nopții călca intr-o baltă ,picături grele de ploaie cădeau din cer,strigându-i freza săracul băiat nu știa ca acel vampir îi dorește sângele, dar poate ar fi fericit ca s-ar duce la iubita sa....

Clouse:hîi...prada proaspătă! (Zâmbește sadic si se duce spre Kai cu pași înceți dar si repezi)

Suflet RătăcitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum