Azi dupa scoala pe banca din fata scolii cat timp il asteptam pe Fabi sa ne facem temele .Fiind tocilar ma ajuta cu temele. Denisa si Alesia trecand pe langa mn au inceput sa rada de faptul ca stau singura pe banca . Duar Corina parca is cerea scuze .Intr.un fel.
A venit Fabi si sa asezat langa mn Corina i.a zambit de parca se cunosteau .
Mda... Infine.
Dupa ce mi.am facut temele mam grabit sa plec deuare ce ma suna Hank.
Fabi ma prins de mana si mi.a zis sa vin la 6 sub salcie .Sper ca nu ma place .As vrea sa fim DUAR prieteni ATAT!!!
Am dat din cap si am zis "Bine".
Nu am ajuns bine acasa ca trebuia sa raspund.
Urmatoarea misiune era:
La ora 5:00 la fabrica de sticla de lang parcul central va fi o eliminare de gaze toxice .
Trebuie sa merg sa ii opresc.
Ok apoi ma intalnesc cu Fabi.************************************
Am ajuns la fabrica exact la 4 :30 .Am venit mai repede ca sa examinez locul .Totul parea in regula .Dar era fuarte multa liniste ,prea liniste.Dintro data aud un bubuit puternic .Zici ca a fost daramat ceva ,dar ce .Cu pasi mici ma apropi spre un panou .Cred ca este de lumina.
Uitanduma la panou am vazut 4 manete sub fiecare era un numar ;
B12 F75 H72 P94
Icercand sa citesc ce scria am calcat pe o clapa ciudata din pamant.
Sa aprins un reflector.Arata spre o persoana.Aceea persoana statea intrun fel legat pe tavan. Sa aruncat .
Fara sa stau pe ganduri am fugit sa il prind .Era un manechin .L.am aruncat.
Fara sa fac alta miscare am vazut.o pe Corina venind in spre fabrica.M.am ascuns chiar daca nu stia ca Possibole sunt eu ,Kim .
Ea sa apeopiat incet spre reflector si manechi. Am dat din gresala ceva pe jos .Nu stiam ce era findca nu mia pasata.
-E cineva acolo, a zis ea. Nu te teme .
Poate credea ca este un animal deuarece imi straluciau ochii.Am ras usor si am zis.
-Nu ma tem.
-Atunci iesi afara ,mi.a zis cu o foge tremurata.
Am ras scurt si m.am apropiat de ea.
-Stiu cine esti.
Cu o voce speriata am zis
-Sti cine sunt.
Nu sa uitat la mine ci dea supra mea .
A tipat si sa lasat in jos.
Uitanduma in sus am vazut o cutie de sticla coborata de cineva rapid.
Prinzandune ca niste lei in cusca.
Sa auzit un ras malefic in toata fabrica .
Apoi a sunat clopotul biserici .
O voce de femeie a zis
-E timpul. Tuata lumea la boiler.
"Studiam " cutia.
Apoi am observat o bratara la mana Corinei.
-Mi.o dai un pic?am intebat
-Nu ma poti face sa o dau jos. spuse furioasa.
-Ok.
-Scuze din adins o fata cu care stateam ma forta sa o dau jos dar eu nu am vreut .Am primito de la o prietena fuarte buna.
Acum recunosc bratara ...eu i.am dat.o.
Am crezut ca a aruncat.o.
-Poftim.
Am folosit bratara sa tai sticla deuae ce era cu un mic diamand .
Nu puteam sa sa sparg sticla deuarece sar fi auzit .
Miam folosit pantofi ca niste ventuze si am tras in interior bucata de sticla .
Am iesit pe rand .Cat timp ii chemam pe politisti sa ii prinda,am puso pe corina sa mestece o guma super elastica si sa mearga afara si sa o indese in tuburile de gaz .
Am iesit amandoua din fabrica . A fost o mica expozie in camera boilerui. Acei oameni au iesit afara unde politisti i.au prins .************************************
Am mers sub salcie Fabi era acolo .
In scurt timp a venit si Corina . Corina ma rugat sa fim dinou prietene .Cu lacrimi in ochi am imbratisat.o .La imbratisare a luat parte si Fabi.