Capitolul 1

41 4 0
                                    

Duminica seara
Melissa Walker vine din oraș auzindu-si părinții certandu-se pe tema banilor .
-Off părinții ăstia de câteva săptămâni se cearta incontinuu pe tema banilor .Mă duc sa fac un dus poate se mai calmează apoi.
Fata se duce se face dus ,iese de la dus și dintr-o data  nu mai aude nici un sunet.
Curioasa din fire fata coboară scările și îl aude pe tatăl lui vorbind despre o mutare în orașul White, un oraș apropiat de granița țării...Fata speriata pleacă la ea în camera  și o suna  pe prietena  ei Jessica sa îi spună tot și fata adoarme stand de vorba pe Skype cu prietena ea.

A doua zi
Fata pleacă la școală. Cursurile încep și acolo afla ca vor termina cursurile cu 3 H inainte. Ne voind sa se duca acasă zăbovește prin oraș și apoi când trebuia sa se facă timpul sa se duca acasă, fata o găsește pe mama ei pe canapeaua din living și îi spune ca se vor muta în orașul White de la periferia tarii pentru ca au dat faliment iar casa este confiscată.
Melissa face o criza și pleacă la ea în camera plângând. Acolo ea o suna pe prietena ei Jessica care o liniștește și îi spune ca totul va fi bine și vor vorbi pe Skype Fata prinde curaj și începe sa își face bagaj.
-Cioc cioc!se aude ușa.
Mama ei intra în camera și îi spune ca vor avea zborul în seara ăsta la ora 23:40 .
Fata termina de făcut bagajul și coboară. Acolo părinții ei mâncau și o invita la masa. Ei îi pun ca totul va fi bine și își cer scuze ca s a întâmplat așa. Cei 3 mănâncă apoi se duc la aeroport 
A treia  zi
Ora 6:00 .Familia Walker ajunge în oraș și apoi merg sa vadă casa Melissa când o vede ,este dezamăgită pe exterior, dar odată intrând își schimba total părerea .Ei intra ,despacheteaza și dintr o data aud soneria

....

Va rog frumos sa vizualizati și trailerul
Trailer by Ioana_g

The Queen of VampiresUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum