Någonting sånt där bajs

37 2 13
                                    

Hej hej hur fan ska jag börja.

Jag var på ett scout läger i en vecka typ precis. Jag hade kompisar där sen innan. Det var Emelie, Elna och Maja. Vi försökte hitta vänner där, alltså nya vänner. Men vi typ visste nt hur vi skulle göra så vi typ sket i det lite ändå. Sen så gick det typ 3 dagar eller någoting. Och då såg vi att folk gick runt med "free hugs"-skyltar så då ville jag, Elna och Maja också ha sånna så då gjorde vi sånna. Sen gick vi runt med dom ett tag tillsammans. Sen kom Emelie så då gick Elna och Emelie själva och jag och Maja själva. Jag och Maja gick typ bara runt och var typ fulla på pepsi och typ kramade massa folk, typ över 300 stycken. Jag vet nt riktigt vad Emelie och Elna gjorde men dom gick väll typ runt och kramade folk. Sen mötte jag och Maja dom helt random igen när vi bara gick. Då såg vi att dom hade typ hittat kompisar genom att Elna hade kramat en helt random person. Så då blev dom typ vänner och hon som Elna blev vän med hade några vänner som Elna och Emelie också blev vän med. Och då så mötte ju jag och Maja alla dom och då började vi hänga med dom. Förresten jag kan berätta vad dom heter och sånt. Det var två tjejer som heter Elin och Lisa. Båda dom var 04:or som oss andra. Och sen var det två killar som heter Mustafa och Vilgot. Mustafa hatar kramar så drf kramade jag och Maja honom jätte mycket😂.

Jag mst gå nu för vi ska typ köpa något eller något nu såååå...jag fortsätter sen i ett annat "kapitel" sååå jaaaa...nu mst jag gå baaaaaaiiiii🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻(bah kände för att skriva Fuck you fingrar där sååå jaaa baaaiii iallafall🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻)

Dagbok!Where stories live. Discover now